  • 41. Data: 2013-06-08 18:25:50
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Żarło, żarło, aż zżarło. No i dobrze. Mniej będzie latania po piwo,
    > co tylko mi wyjdzie na zdrowie :-)

    Swoją drogą, to stracą na handlu te markety i stacje benzynowe,
    które miały cash-back. Zamiast jechać po zakupy za kwotę do 99zł,
    zrobię te zakupy w pobliskim sklepie. I tyle. A nawet i powyżej 100.
    Aż do 199. Nie będzie mi się chciało jechać, by dostać te marne 3
    zł. 3 zł to koszt paliwa dojazdu do sklepu oddalonego o jedyne 3 km
    od domu. Straconego czasu już nie liczę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 42. Data: 2013-06-08 23:56:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kovm0f$dso$...@n...news.atman.pl

> [...]
    będzie mi się chciało jechać, by dostać te
    > marne 3 zł. 3 zł to koszt paliwa dojazdu do sklepu oddalonego o jedyne 3 km od

    Ja już przeskoczyłem na osiedlowy sklep Społem -- gdzie mleko
    wypasione (2% tłuszczyku/smalczyku) jest po 199 groszy za jeden
    litr. W Centralu dziś była obniżka cen (20%) ponoć na wszystko.
    Nie zaglądałem, bo źle czułem się -- od połowy maja stale choruję.
    Pod Centralem byłem, bo wyjechałem na przejażdżkę rowerową. :)
    W głowie kręci się mi, pocę się, plecy (chyba od kręgosłupa, ale
    tamtego odcinka nie odzwierciedliłem rezonansem magnetycznym)
    bolą, prawe biodro boli mocno...

    Zbyt wolne tempo życia -- zabija. Nie mogę przyspieszyć,
    albowiem choruję; nie mogę wyzdrowieć, albowiem żyję
    zbyt wolno, i nie o antyniewolnictwo (; mi się ;) tutaj
    rozchodzi.

    Mogę sprzątać? -- próbuję, ale alergia nasila się i nawet
    ciężko mi z płynami i proszkami myjącymi... A ponoć mam
    alergie tylko na pyłki drzew (zapewne klonów sadzonych
    przez Leszka Czarneckiego) i traw, nie zaś na środki
    (i zewnętrza?) myjące...

    Najzabawniejsze jest to, że nie toleruję już zapachu pijaków.
    Przedwczoraj z jednym (z sąsiadem) rozmawiałem -- i powoli
    zacząłem dusić się. Wkrótce nie będę mógł spotykać się
    z ludźmi brudnymi lub pijanymi czy palącymi tytoń...
    Z jednej strony bardzo dobrze, z przeciwnej zaś
    chyba czeka mnie samotność. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2013-06-09 14:55:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dominik & Co" kot47e$jti$...@n...news.atman.pl

    > Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu
    > transakcyjnego,łącznie z kartą :-)

    Ja próbowałem otworzyć Dobre przez/via
    internet -- skończyło się wizytacją marmuru.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2013-06-10 12:17:24
    Od: ls <l...@w...pl>

    Nawet TIP korzystny zakup??? :D

    --
    pozdr.
    ls

  • 45. Data: 2013-06-11 01:02:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" a...@g...co

    > : A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady
    > : za 100zl w Realu i juz masz 3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

    > W realu jest za droga.

    : Nawet TIP korzystny zakup??? :D

    Czekoladę (z dużą zawartością czekolady w czekoladzie)
    kupuję w Lidlu i w Auchan. BTW -- 100 G/g czekolady to
    mniej więcej 1 litr mleka, jeśli chodzi o ilość kalorii.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2013-06-11 13:17:13
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-06, eSJot <s...@i...pl> wrote:

    > tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

    Odpowiedź z Banku Millennium:

    "W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informuję, że od dnia 1 maja
    Bank dokonał zmiany w naliczaniu zwrotu od transakcji bezgotówkowych
    wraz z wypłatą cashback (POS+cashback). Obecnie Bank nie uwzględnia
    części operacji, która miała formę wypłaty gotówki w kasie sklepu typu
    casback. Dotychczas ze względu na niepoprawnie działający system bankowy
    Klienci otrzymywali zwrot również od kwoty wypłaty gotówki.

    Regulamin zwrotu części wydatków na zakupy dla Posiadaczy Dobrego Konta
    precyzuje, że zwrot dotyczy wyłącznie transakcji bezgotówkowych, a
    wypłaty gotówki w sklepie takimi nie są."

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 47. Data: 2013-06-11 13:23:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "quiris" <l...@b...biz> napisał w wiadomości
    l...

    > "W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informuję, że od dnia 1 maja
    > Bank dokonał zmiany w naliczaniu zwrotu od transakcji bezgotówkowych

    Czyli niejako uznają, że do tej pory było OK.
    Cieszmy się zatem siotry tym, co dał nam los. :)

    Nic nie może przecież wiecznie trwać
    Co zesłał los trzeba będzie stracić
    Nic nie może przecież wiecznie trwać
    Za miłosć też przyjdzie kiedys nam zapłacić

    http://teksty.org/anna-jantar,nic-nie-moze-wiecznie-
    trwac,tekst-piosenki

> [...]

    > precyzuje, że zwrot dotyczy wyłącznie transakcji bezgotówkowych, a
    > wypłaty gotówki w sklepie takimi nie są."

    Bez przesady -- przecież ta makulatura szybko lądowała we wpatomatach!
    Za te kilka chwil zabieracie ludziom chleb?! Jak tak można?! To ahumanitarne!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2013-06-12 10:27:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    On 2013-06-07, S <a...@w...pl> wrote:
    > Dzięki - wszystko jasne
    No właśnie nie wszystko :)
    Skorzystałem z formularza, aby zamknąć konto.
    Przed chwilą, odebrałem telefon, czy jestem pewien.
    I ... "wie pan my mamy tu taką możliwośc, bo pan ma tu historię
    współpracy z naszym bankiem, aby zmienić typ konta na konto internetowe
    które byłoby całkiem bezpłatne".
    Tak więc, dokumenty swoje praktyka swoje ;)

    KJ

    Woman on Street: Sir, you are drunk; very, very drunk.
    Winston Churchill: Madame, you are ugly; very, very ugly.
    I shall be sober in the morning.

  • 49. Data: 2013-06-16 13:27:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > BTW -- 100 G/g czekolady to
    > mniej więcej 1 litr mleka, jeśli chodzi o ilość kalorii.

    Nie zdawałem sobie sprawy, że mleko jest aż tak kaloryczne. Dobrze że tego
    nie piję i ograniczam się do czekolad.

  • 50. Data: 2013-06-16 15:55:22
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-16 13:27, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup

    > Nie zdawałem sobie sprawy, że mleko jest aż tak kaloryczne. Dobrze że
    > tego nie piję i ograniczam się do czekolad.

    Aż tak? Porównujesz 100g czeko do 1000g mleka. Dla przykładu 100g boczku
    wieprzowego jest mniej kaloryczne od kilograma bananów.

    --
    Pozdrawiam