-
1. Data: 2005-10-26 10:47:44
Temat: Millennium KK
Od: oboista <j...@p...onet.pl>
W jaki sposób dokonuje się reklamacji transakcji na karcie Visa?
Proszę o poradę :-)))
Dobrego dnia
-- oboista
-
2. Data: 2005-10-26 19:10:11
Temat: Re: Millennium KK
Od: trainer <t...@p...org>
oboista wrote:
> W jaki sposób dokonuje się reklamacji transakcji na karcie Visa?
>
> Proszę o poradę :-)))
>
co za typ!! ;-) mamy 21. wiek, połowa ludzi studiuje, ale widzę że biuro
pisania podań rodem z literatury epoki pozytywizmu to nie całkiem
chybiony pomysł ;-)
normalnie - albo dzwonisz i prosisz o przyjęcie reklamacji opisując
sytuację, albo piszesz list w rodzaju "w związku z obciążeniem rachunku
mojej karty nr XXXX XXXX XXXX XXXX kosztami transakcji, której nie
dokonałem (data, kwota itd.), proszę o anulowanie transakcji i zwrot
środków na rachunek karty". albo jakoś podobnie
trainer
-
3. Data: 2005-10-26 21:16:09
Temat: Re: Millennium KK
Od: Szewc <r...@p...onet.pl>
Użytkownik trainer napisał:
> oboista wrote:
>
>> W jaki sposób dokonuje się reklamacji transakcji na karcie Visa?
>>
>> Proszę o poradę :-)))
>>
>
> co za typ!! ;-) mamy 21. wiek, połowa ludzi studiuje, ale widzę że biuro
> pisania podań rodem z literatury epoki pozytywizmu to nie całkiem
> chybiony pomysł ;-)
Niektóre reklamacje przyjmują banki przez swoje infolinie (rozapatrywane
w standardowych terminach), natomiast reklamacje płatności i bankomatów
na drukach VISA w każdym oddziale każdego banku można złożyć.
pozdr.
sir Szewc
-
4. Data: 2005-10-27 06:13:46
Temat: Re: Millennium KK
Od: oboista <j...@p...onet.pl>
> Niektóre reklamacje przyjmują banki przez swoje infolinie (rozapatrywane
> w standardowych terminach), natomiast reklamacje płatności i bankomatów
> na drukach VISA w każdym oddziale każdego banku można złożyć.
>
> pozdr.
> sir Szewc
Dziękuję za pomoc. Spytałem ponieważ w Inteligo jest dostępny on-line
standardowy dokument reklamacji, natomiast w Millenium nie znalazłem
takiego dokumentu i chciałem zasięgnąć mądrej porady, zanim
niepotrzebnie napiszę 10x pism ;-)
Pozdrawiam
--
oboista
-
5. Data: 2005-10-27 07:09:21
Temat: Re: Millennium KK
Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "oboista" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:djpqpi$q0q$1@news.onet.pl...
> > Niektóre reklamacje przyjmują banki przez swoje infolinie (rozapatrywane
> > w standardowych terminach), natomiast reklamacje płatności i bankomatów
> > na drukach VISA w każdym oddziale każdego banku można złożyć.
>
> Dziękuję za pomoc. Spytałem ponieważ w Inteligo jest dostępny on-line
> standardowy dokument reklamacji, natomiast w Millenium nie znalazłem
> takiego dokumentu i chciałem zasięgnąć mądrej porady, zanim
> niepotrzebnie napiszę 10x pism ;-)
Skoro on-line to w Millenecie mozesz kliknac na "Kontakt" i napisac im list
wybierajac Kategorie "Reklamacja" i Grupe "Karty"
I nie pisz zbyt dlugo bo ci sesja wygasnie...;-)
--
Pozdrowienia
---
Slawek Kos --> s...@p...com
-
6. Data: 2005-10-27 09:08:30
Temat: Re: Millennium KK
Od: oboista <j...@p...onet.pl>
Slawek Kos napisał(a):
> Skoro on-line to w Millenecie mozesz kliknac na "Kontakt" i napisac im list
> wybierajac Kategorie "Reklamacja" i Grupe "Karty"
> I nie pisz zbyt dlugo bo ci sesja wygasnie...;-)
wiem o możliwości reklamowania, w przypadku braku wyciągów - czekałem
miesiąc i dostałem odpowiedź listem papierowym (on-line widać jest
jednostronny)
po drugie jak w takim zapytaniu dołączę dokument potwierdzający
transakcję ;-)
W inteligo można pobrać dokument w pdf "Formularz wymagany przez Visa
International do złożenia reklamacji transakcji dokonanej kartą Visa"
(http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekl
amacja_visa.pdf),
wypełnić odręcznie i odesłać dołączając dowód dokonanej transakcji.
W Millenium jak widzę nie ma wzorca, więc skorzystam z porady i pójdę do
oddziału...
pozdrawiam
--
oboista