  • 21. Data: 2009-04-06 19:44:25
    Temat: Re: [Raiffeisen] Zaplac podatek karta
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > VP - 17%, VG - 18%. Stabilnie od wielu lat. Np. taki ING w ciagu
    > ostatnich kilku miesięcy podniósł chyba o około 4%, Multibank tez coś
    > tam nad tym pracował..

    Multibank wypracował : VG 20,5 %. Tylko Platyna ma jakieś sensowne 14,5
    %. Aquarius normalnie 16,9% więc zero rewelacji (w promocji tylko było
    9,9%, a teraz 11,9%).

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-04-06 19:48:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:grdm49$iaq$1@news.onet.pl...

    > Multibank wypracował : VG 20,5 %. Tylko Platyna ma jakieś sensowne 14,5 %.
    > Aquarius normalnie 16,9% więc zero rewelacji (w promocji tylko było 9,9%,
    > a teraz 11,9%).

    Eeee...

    Mamy dla Ciebie specjalne warunki dotyczące refinansowania kart kredytowych.
    Zmień swoją kartę na kartę kredytową MultiBanku.

    Przenieś swoją dotychczasową kartę kredytową do MultiBanku do 31.12.2009r. i
    skorzystaj z promocji "Zmiana karty".

    Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie karty
    wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

    Wystarczy, że posiadasz:
    kartę kredytową w innym banku powyżej 6 miesięcy, korzystasz z niej
    aktywnie a zadłużenie w spłacie nie przekroczyło 30 dni kalendarzowych
    ostatni wyciąg z karty *
    wypełnione oświadczenie o rezygnacji z karty kredytowej innego banku
    Gwarantujemy Ci:
    minimum formalności
    fachowe doradztwo
    zawsze korzystne warunki finansowania obowiązujące w trakcie promocji
    Złóż wniosek o kartę kredytową w Internecie i przyjdź do placówki aby
    dopełnić formalności. Zobacz gdzie są nasze placówki.
    Zapoznaj się z regulaminem promocji "Zmień Kartę".
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/p
    rzenies_karte

    MK

  • 23. Data: 2009-04-06 19:51:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-06, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Multibank wypracował : VG 20,5 %. Tylko Platyna ma jakieś sensowne 14,5
    > %. Aquarius normalnie 16,9% więc zero rewelacji (w promocji tylko było
    > 9,9%, a teraz 11,9%).

    mBankowa platyna ma chyba 12%. Choć po dawnych przygodach z jej
    wyrobieniem, szeroko to opisywanych, to ja wciąż nie mam pewności czy ta
    karta to jeszcze istnieje :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2009-04-06 19:51:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Wystarczy, że posiadasz:
    > kartę kredytową w innym banku powyżej 6 miesięcy, korzystasz z niej
    > aktywnie a zadłużenie w spłacie nie przekroczyło 30 dni kalendarzowych
    > ostatni wyciąg z karty *

    Dodajmy:
    * Analiza wniosku o kartę kredytową może wymagać dostarczenia przez klienta
    dodatkowych dokumentów

    :)

  • 25. Data: 2009-04-06 19:56:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > mBankowa platyna ma chyba 12%. Choć po dawnych przygodach z jej
    > wyrobieniem, szeroko to opisywanych, to ja wciąż nie mam pewności czy ta
    > karta to jeszcze istnieje :)

    Istnieje.

    Warto też zwrócić uwagę, że oferta 0% przez 3 miesiące a potem 12% przez 9
    miesięcy (mBank), przeciętnie rzecz biorąc jest lepszą ofertą od 9,9% przez
    12 miesięcy (Multibank) w trakcie pierwszego roku użytkowania karty.

  • 26. Data: 2009-04-06 20:03:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > miesięcy (mBank), przeciętnie rzecz biorąc jest lepszą ofertą od 9,9%
    > przez 12 miesięcy (Multibank) w trakcie pierwszego roku użytkowania karty.

    Aquarius czy Platinum w multi daja mozliwosc bezprowizyjnych wyplat z
    bankomatow, a na mBankowej standard czyli 3%.

    MK

  • 27. Data: 2009-04-06 20:05:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Aquarius czy Platinum w multi daja mozliwosc bezprowizyjnych wyplat z
    > bankomatow, a na mBankowej standard czyli 3%.

    Masz rację, wycofuję co napisałem. mBankowej nie da się sensownie używać
    jako linii.

  • 28. Data: 2009-04-06 20:25:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > przez 12 miesięcy (Multibank) w trakcie pierwszego roku użytkowania karty.

    Dodajmy, że teraz nie da się przenosić karty z Multibanku do mBanku i
    odwrotnie.

    --
    Mithos