    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millennium i prywatyzacja PKO BP
    Date: Tue, 26 Oct 2004 17:17:30 +0200

    Postanowilem sobie zakupic troszke PKO BP akcji na rynku pierwotnym.
    Pojechalem do Domu Maklerskiego Millennium POK Warszawa (maja jeden na całe
    miasto - co juz swiadczy o popularnosci DM Millennium). Pytam sie pana o
    mozliwosci kredytowania, a pan z rozbrajajaca szczeroscia, ze po kredyt to
    do oddzialu.... no rozbroił mnie.... dosłownie szczeka opada :)

    Ale nic to, pojechalem do oddzialu. Pytam panienke o kredyt na zakup akcji
    PKO, a ona - jak to zwykle w Millennium - zielona jak sczypiorek wczesna
    wiosna (sadze, ze powinni to wykorzystac w logo - bylo by chociaz na temat).
    Poprosila rozsadnie o 5 minut na zapoznanie sie z tematem, mowie ok i
    wysokoczylem na kebaba.

    Wracam. Przygotowana jest jak do sprawdzianu w szkole po szybkim kursie na
    przerwie, czyli cos wie ale data jej sie myla z liczebnoscia wojsk :) Ale
    nic to brniemy w temat....poprosilem w koncu, zeby wydrukowala mi ta
    instrukcje, jaka ma w komputerze to ja moze wiecej zrozumiem, a unikniemy
    nieporozumien na laczach. OK...

    Z tego co ja tam wyczytalem, to jest to normalny kredyt na 48 miesiecy, przy
    wkladzie wlasnym 10%, o stosunkow niskim oprocentowaniu (7%) pod zastaw
    rachunku maklerskiego (tak w skrocie). Nie ma opcji wczesniejszej splaty
    kredytu (!!!) - i instrukcja tak twierdziła i panienka miala takie zdanie.
    Czy ktos moze ten fakt potwierdzic ? Jezeli tak jest w rzeczywistoci to
    chyba ktos w Millennium w glowe sie udezyl, tepym narzedziem i to dosc mocno
    :)

    Oczywiscie zrezygnowalem w takiej sytuacji, poniewaz takie warunki do daleko
    idace nieporozumienie. To juz lepsza opcja jest pozyczenie tych pieniedzy z
    Karty Kredytowej na 10 dni, przynajmniej nikt mi niczego nie blokuje, a i
    wiele drozej nie wyjdzie...

    Zastanawia mnie tylko skad oni biora ta pensje Boguslawa co miesiac ? Z tych
    jeleni co wzieli tam hipoteczny ?

    MAd Hat
    ter