  • 11. Data: 2006-07-10 10:48:38
    Temat: Re: Millennium - koniec darmowych spłat innych kart
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Jak przelałem z BZWBK na OKO w ING, jak na razie żadnych odsetek nie ma,
    > więc, tak jakby, nie masz racji.
    > KJ

    tylko sie zastanawialem czy tak mozna, nie twierdzilem, ze tak jest na 100%

    BTW

    mam tam konto z Allekarta i druga kk, zastanawiam sie czy jak wykonam
    przelew ne jeden
    z tych rachunkow to:

    1. operacja bedzie mozliwa,
    2. jak potraktuje ja bank?

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2006-07-10 10:56:34
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    sprawdzilem organoleptycznie ;-))

    z rachunku kk nie mozna (nie ma takiej fizycznej mozliwosci) wykonas
    przelewu na rachunek wlasny (konto osobiste lub inna kk), natomiast bez
    zadnego problemu mozna wykonac przelew na rachunek obcy (czyt. nie bedacy na
    liscie wlasnych rachunkow) ;-))

    wszystko juz jasne

    pozdr.
    wszystkich dociekliwych

    RobertS

  • 13. Data: 2006-07-10 11:16:30
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    RobertS napisał(a):

    >... natomiast bez
    >zadnego problemu mozna wykonac przelew na rachunek obcy (czyt. nie bedacy na
    >liscie wlasnych rachunkow) ;-))

    Wystraczy wiec skorzytac z drogi okreznej poprzez obcy rachunek lub
    wlasny w innym banku aby z tej funkcjonalnosci bez najmniejszego
    problemu i dodatkowych kosztow dalej korzystac...
    darek

  • 14. Data: 2006-07-10 22:19:06
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Przy okazji: darmowe przelewy z KK na dowolne rachunki to
    > samobojstwo dla wystawcow kart, wiec nie ma sie co dziwic, ze te jaskolki
    > wymieraja.
    >
    > marekz
    mam karte w Citi i takie platnosci (na niektore rachunki) maja sie calkiem
    dobrze,
    wlasnie do tego uzywam ich karty...

    i raczej ta opcja nie wymiera, niedawno zostala wprowadzona przez bzwbk ;-))

    kasa przelana z rachunku karty na TFI juz procentuje, koszt calkowity to 3
    zł....
    nawet na funduszu pienieznym mozna wiecej zarobic

  • 15. Data: 2006-07-11 09:52:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > kasa przelana z rachunku karty na TFI juz procentuje, koszt
    > calkowity to 3 zł....
    > nawet na funduszu pienieznym mozna wiecej zarobic

    Wymiera, wymiera. Patrz BPH, Rajfi, Mille. BZWBK musi czyms kusic
    na poczatku wprowadzajac nowy produkt, podobnie jak ten ktorys
    drugi egzotyczny bank, co ma podobna funkcjonalnosc przelewow w
    oddziale.

    Status Citi nie jest dla mnie jasny. Jesli latwo da sie obejsc te
    ich ograniczenia co do typu przelewu, to dziwne.

    marekz

  • 16. Data: 2006-07-11 10:10:18
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Wymiera, wymiera. Patrz BPH, Rajfi, Mille. BZWBK musi czyms kusic
    > na poczatku wprowadzajac nowy produkt, podobnie jak ten ktorys drugi
    > egzotyczny bank, co ma podobna funkcjonalnosc przelewow w oddziale.

    Getin ;-)

    > Status Citi nie jest dla mnie jasny. Jesli latwo da sie obejsc te ich
    > ograniczenia co do typu przelewu, to dziwne.

    raczej sie nie da, przelew musi byc zdefiniowany przez ich pracownika
    i zdefiniowac da sie tylko platnosci dla niektorych odbiorcow (energia, gaz,
    telefon, net, mieszkanie itp...)

    nie probowalem jeszcze robic kombinacji pt. przelew na inny wlasny rachunek
    z tytulem odbiorcy np. wspolnota mieszkaniowa, ciekawe czy by sie
    zorientowali?

    generalnie ta funckjonalnosc (przelewy z kk) istnieje i z niej korzystam
    i w bzwbk i w citi, bo sie oplaca, a jak ja wyłączą to trudno...
    poki co dziala ;-)

    pozdr
    RobertS

  • 17. Data: 2006-07-11 20:58:34
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 9 Jul 2006 00:11:59 +0200, "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    wrote:

    >Nie wiesz czy transakcje bedace "w toku", czyli wykonane przed 1
    >sierpnia, od tej daty takze beda oprocentowane, czy moze nie ?

    nie mam bladego pojęcia. co więcej, jestem gotowy założyć się o duże
    pieniądze, że losowo wybrany oddział Millennium również wiedział nie
    będzie :) ja tam na wszelki wypadek już w tym miesiącu takiego
    przelewu nie wykonuję.

    >Przy okazji: darmowe przelewy z KK na dowolne rachunki to
    >samobojstwo dla wystawcow kart, wiec nie ma sie co dziwic, ze te
    >jaskolki wymieraja.

    niby tak. chociaż, trzeba by przeanalizować statystyki, do których nie
    mamy dostępu. mianowicie ile procent z osób korzystających z przelewów
    spłaca całość w GP

    PG

  • 18. Data: 2006-07-12 09:32:57
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:44b7109f.6054155@news.onet.pl...

> [...]
    > nie
    > będzie :) ja tam na wszelki wypadek już w tym miesiącu takiego

    Ja chce wykonac, tylko nie wiem czy go splacic 1 sierpnia czy w
    terminie platnosci z wyciagu. :-)

    marekz