  • 11. Data: 2009-07-22 11:13:35
    Temat: Re: Millennium - moje dzisiejsze walki...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości news:

    > IMHO to będzie następca oszczędnościowego, mille nadal potrzebuje lokat
    > ale zobaczymy
    > poza tym skoro "od zawsze" można kredyt podpiąć pod techniczne a pod
    > lokacyjne jeszcze nie

    A dlaczego niby nie?
    Można, tylko że to nie jest w interesie banku, więc ściemniają.

  • 12. Data: 2009-07-22 11:16:00
    Od: "hiolka " <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A co do podglądu rachunków za prąd - rozumiem, że mówimy o funkcjonalności
    > jaką zaoferował swoim klientom Vattenfal - czy tak?

    Nie, to Energa.

  • 13. Data: 2009-07-22 18:05:01
    Od: Ra <a...@a...com>

    Cavallino pisze:

    > A dlaczego niby nie?
    Ponieważ produkt o nazwie konto lokacyjne pojawił się dopiero w
    najnowszej toip i data uruchomienia jest 01.08

    > Można, tylko że to nie jest w interesie banku, więc ściemniają.
    konta techniczne jak i inne rzeczy "techniczne" jak sama nazwa wskazuje
    się wymagane ze względów technicznych przez system i zazwyczaj nie są
    wogóle widziane przez użytkowników i to ani klientów końcowych ani
    większości pracowników, przykładowo masz jeszcze konto do obsługi kk w
    czy kredytu gotówkowego - w mille nie znasz ich numerów

  • 14. Data: 2009-07-22 18:07:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > większości pracowników, przykładowo masz jeszcze konto do obsługi kk w czy
    > kredytu gotówkowego - w mille nie znasz ich numerów

    Wiesz lepiej od banku?
    Cytowałem już wiadomość którą mi przesłali, z której jasno wynika że konto
    techniczne i lokacyjne to to samo.
    Więc nie bardzo rozumiem po co się upierasz, że jest inaczej.

  • 15. Data: 2009-07-22 18:23:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > większości pracowników, przykładowo masz jeszcze konto do obsługi kk w czy
    > kredytu gotówkowego - w mille nie znasz ich numerów

    Numery kont KK czy kredytu gotówkowego są przecież w Mille znane klientowi.

  • 16. Data: 2009-07-22 18:56:55
    Od: Ra <a...@a...com>

    Cavallino pisze:

    > Wiesz lepiej od banku?
    > Cytowałem już wiadomość którą mi przesłali, z której jasno wynika że
    > konto techniczne i lokacyjne to to samo.
    > Więc nie bardzo rozumiem po co się upierasz, że jest inaczej.

    no cóż do końca nie wierzyłem że biznes może tak nazwać konto
    techniczne, które służy tylko i wyłącznie do księgowań
    związanych z danych produktem czyli kredytem a nie lokatami

  • 17. Data: 2009-07-23 05:43:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 22.07.09 20:07, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości news:
    >
    > Wiesz lepiej od banku?

    Od Banku czy może od jednego z pracowników?

    > Cytowałem już wiadomość którą mi przesłali, z której jasno wynika że
    > konto techniczne i lokacyjne to to samo.

    Włącznie z oprocentowaniem? No no, zadziwia mnie ten bank....

    --
    Pete

  • 18. Data: 2009-07-23 06:21:15
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pete <n...@n...com> napisał(a):

    > Włącznie z oprocentowaniem? No no, zadziwia mnie ten bank....

    Lokacyjne jest oprocentowane na cale 0%.
    Lokacyjne to tak naprawdę marketingowa nazwa konta technicznego, czyli to
    jest to samo.

  • 19. Data: 2009-07-23 10:45:38
    Od: Ra <a...@a...com>

    zycie_po_zyciu pisze:

    > Lokacyjne jest oprocentowane na cale 0%.
    > Lokacyjne to tak naprawdę marketingowa nazwa konta technicznego, czyli to
    > jest to samo.

    dowiadywałem się u źródeł i marketingowo to może i to samo, ale tylko
    marketingowo