  • 1. Data: 2003-05-06 13:09:30
    Temat: Mniej ING we Wrocławiu
    Od: m...@p...onet.pl

    Od wczoraj (5.05) działa już duży, ładny, elegancki oddział ING Śląskiego na ul.
    Szewskiej we Wrocławiu.
    Wszyscy się cieszą, a tu po cichutku zamykają te małe klitki co były na ul.
    Kuźniczej (obok uniwerku) i na ul. Jedności Narodowej (tam za konkurencję mieli
    Invest, KB, Lukas i agencję PKO BP - sąsiadywali obok siebie).
    To, że znika ta klitka na Kuźniczej to mnie nie dziwi. Szewska jest o rzut
    kamieniem od Kuźniczej (kosmetyczna zmiana). Natomiast wielkim rozczarowaniem
    dla wielu będzie to, że znika Śląski z Jedności. Zawsze jak przechodziłem przez
    tą ulicę, to zwykle widziałem tam kolejkę do bankomatu (5-6 osób).
    Sumując ilość placówek (przybyła jedna, ubyło dwie), to we Wrocławiu będzie o
    jedną placówkę mniej.

    A tak miałem blisko do tej na Jedności! Tylko 1-2 km!

  • 2. Data: 2003-05-06 21:44:38
    Temat: Re: Mniej ING we Wrocławiu
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    mieli

    > Sumując ilość placówek (przybyła jedna, ubyło dwie), to we Wrocławiu będzie

    CHYBA ŹLE DODAŁEŚ. JEŻELI ZNIKA KUŹNICZA I J.NARODOWEJ TO SĄ 2 PLACÓWKI.
    KOLEGA POWIEDZIAŁ MI, ŻE NA DRZWIACH DAWNEJ SIEDZIBY ODDZIAŁU REGIONALNEGO
    Z PLACU DOMINIKAŃSKIEGO WISI INFORMACJA O ZAMKNIĘCIU(PRZENIESIENIU)
    TEGO ODDZIAŁU. WIĘC ODDZIAŁ ZOSTAŁ PRZENIESIONY I NIC NIE PRZYBYŁO.

    pozdr.

  • 3. Data: 2003-05-09 09:48:00
    Od: m...@p...onet.pl

    To jeszcze się robi ciekawiej! Zmniejsza się ilość oddziałów (o 2) i lokalizacji
    bankomatów. Co z tego, że na Szewskiej są aż dwie maszynki, skoro
    od 1 lipca znika całkiem na Jedności.
    Pozdrawiam mieszkańców tamtych okolic!