  • 1. Data: 2011-12-22 18:43:57
    Temat: Modem za zalozenie dbNET - zaczelo sie
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Dzis o 11 przyszedl mail od db, ze "niedlugo wysla do mnie modem".
    Licze, ze dotrze jeszcze przed nowym rokiem :).
    (tak pisze, bo ktos kiedys pytal o postep w konkursie modemowym konta dbNET)

  • 2. Data: 2011-12-22 20:27:38
    Temat: Re: Modem za zalozenie dbNET - zaczelo sie
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Licze, ze dotrze jeszcze przed nowym rokiem :).
    > (tak pisze, bo ktos kiedys pytal o postep w konkursie modemowym konta

    He he, ja dopiero co dostalem "szczekaczke" a ty juz chcialbys modem ;P

    Pozdro

  • 3. Data: 2011-12-22 22:21:21
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-12-22 19:43, Q pisze:
> [...]
    > Licze, ze dotrze jeszcze przed nowym rokiem :).
    > (tak pisze, bo ktos kiedys pytal o postep w konkursie modemowym konta

    Tez dostalem... czekam.... no i trzeba zamknac to konto :)

  • 4. Data: 2011-12-22 22:24:26
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message

    > Tez dostalem... czekam.... no i trzeba zamknac to konto :)

    W leguraminie piszą, że można dopiero po 12 miesiącach ....

    MichalL

  • 5. Data: 2011-12-23 15:05:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message

    > W leguraminie piszą, że można dopiero po 12 miesiącach ....
    >
    > MichalL

    W którym, tym listopadowym czy październikowym?
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 6. Data: 2011-12-23 20:50:11
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 16:05:52 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > W którym, tym listopadowym czy październikowym?

    Listopadowym oczywiście.

    AK

  • 7. Data: 2011-12-23 23:26:21
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > Licze, ze dotrze jeszcze przed nowym rokiem :).
    > (tak pisze, bo ktos kiedys pytal o postep w konkursie modemowym konta

    a ja nie otrzymałem informacji mimo że spełniłem warunki
    czy jest ktoś jeszcze??

    L.W.

  • 8. Data: 2011-12-24 00:10:51
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-12-24 00:26, Lukasz W. pisze:

    > a ja nie otrzymałem informacji mimo że spełniłem warunki
    > czy jest ktoś jeszcze??

    Też zakładałem konto dbNET dla modemu i mam tylko potwierdzenie złożenia
    formularza. To było, zaraz zaraz, w październiku chyba. Tak, w
    październiku (sprawdziłem na poczcie). Do tej pory nie otrzymałem umowy
    do podpisania, więc daję sobie spokój z tym bankiem i modemem też :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2011-12-24 01:00:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-24 01:10, Krystek pisze:

> [...]
    > październiku (sprawdziłem na poczcie). Do tej pory nie otrzymałem umowy
    > do podpisania, więc daję sobie spokój z tym bankiem i modemem też :)

    Nie mogleś pójść osobiście? Od ręki byś załatwil.

    animka
    --
    Wesołych Świąt

  • 10. Data: 2011-12-24 08:35:17
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > październiku (sprawdziłem na poczcie). Do tej pory nie otrzymałem umowy
    > do podpisania, więc daję sobie spokój z tym bankiem i modemem też :)

    Okazuje się jednak ze info o promocji w dniu 22.12.2011 dostałem ale
    trafiło do kosza :)
    Tak wiec dbNet wywiazał sie jak narazie z regulaminu.

    L.W.