  • 1. Data: 2007-07-25 12:13:31
    Temat: Mogę polecić doradcę ds. kredytu hipotecznego
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    kilka tygodni temu podpisałem umowę kredytu hipotecznego. Zajmowałem sie
    tematem przez ponad 3 m-ce (analizy, spotkania itp...)
    Jeżeli ktoś interesuje się tematem to mogę podać namiary na doradcę
    (pracownika banku), któremu zależało i wykazał wiele zrozumienia (dużo
    dokumentów przesłałem mu w postaci skanu via e-mail i było ok).
    Warunki kredytu są IMHO również bardzo dobre. Kredyt w CHF i marża na
    poziomie 0,83%.

    Doradca pracuje w oddziale w Warszawie.

    Więcej info na priva

    pozdr.