  • 11. Data: 2005-12-31 22:50:03
    Temat: Re: Moj nowy Amex
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:2ab33$43b69170$540adbe9$2895@news.chello.pl...
    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Mowie, jak to jest widoczne w Millenecie. Zobaczymy jak bedzie
    > na wyciagu i
    > co w przypadku gdy transakcja zostanie dokonana pod koniec
    > jednego okresu
    > rozliczeniowego, a rozliczona na poczatku nastepnego.
    takie trafiaja sie w umowach. Tak czy inaczej dla mnie to zaden
    problem, bo
    > dyspozycje zamkniecia KK zlozylem jeszcze przed przyznaniem
    > Amexa.

    Ale dla mnie nie :-) Zastanawiam sie nad Amex-em, a wyglada na to,
    ze Millenium to jedyne sensowne zrodlo w kraju...

    Mozesz dac znac, jak ktoras z ww spraw sie rozstrzygnie ?

    Pozdr.

    witrak()

  • 12. Data: 2006-01-01 20:07:55
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    [...]> od kilku dni jestem posiadaczem millennijnego Amexa. Wyobrazcie
    sobie, ze
    > karta ta stala sie moja ulubiona do malych platnosci (w przypadku tych
    > wiekszych wazniejszy jest termin splaty itp). Okazalo sie, ze jej
    > akceptowalnosc jest lepsza niz oczekiwalem. Do tej pory tylko raz musialem
    > zaplacic inna karta gdy chcialem skorzystac z Amexa.[...]

    No wlasnie, a jakie sa zasaday akceptacji AmExow w Polsce. Zauwazylem, ze
    jest na nalepkach nalepianych na drzwiach punktow obslugiwanych przez
    eService, czyli pewnie wszystkie punkty eServisowe obsluguja Amexy, a co z
    innymi ? W jednym sklepie obslugiwanym przez Polcard Pani powiedziala mi, ze
    nie ma z tym problemu, tylko trzeba podpisac odrebna umowe (ale na drzwiowej
    nalepce Polcardu - takiej zintegrowanej typu "tu obsluguje PolCard" - sa
    piktogramy roznych egzotycznych kart m. in. JCB i PolCard Bis, ale znaczka
    Amexu nie ma). Mnie najbardziej interesuje Card Point, bo on obsluguje moj
    maly, osiedlowy supermarkecik typu Champion, gdzie spedzam jakies 30% swoich
    transkacji.

    No gdyby byla darmowa promocja w Millennium, to sam byl wzial i
    potestowal... :-)

    ATSD to chyna jedna z najtanszych kart w Polsce (no i ten podlogowy limit
    >0).

    pozdrawiam, Grzegorz - modemowiec