  • 1. Data: 2009-12-10 23:05:33
    Temat: Moja kopalnia zlota
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bodajze jedyna taka w Europie. MOJA!!!! ( no, w 1.2 tysiecznej czesci
    dokladnie)

    http://www.aditnow.co.uk/photo/Omagh-Gold-Mine-User-
    Album-Image-44903/?order=desc

    To sa plusy j.w.

    A teraz minusy:
    * zamiast produkowac 1 tys uncji zlota miesiecznie to oni sie
    opierdalali w 3 kwartale i wyrobili tylko 1/3 tego
    * cena zlota bije rekordy a moja kopalnia tez- rekordy spadku na gieldzie.
    * wczoraj sie dowiedzialem, ze wlasnie zabraklo(soldout) kolczykow
    Galantas u jubilerow co je sprzedaja po obu stronach
    oceanu.
    Po prostu nie moge w to uwierzyc- krrrrrrrrrrrrrrrwa!!!!!!!!! czy tam
    nie moga zatrudnic jakiegos Zyda?
    Ze tak zlotych kolczykow z czystego irlandzkiego zlota zabraklo w
    sezonie dobrej woli gdy kazdy Ajrysz
    szykuje dla swojej Molly niespodzianke pod choinke, kiedy stragany
    wszedzie sa pelne towaru?

    Akcje Galantas mozna w Londynie dzis kupic ponizej 3p za sztuke. W
    Toronto pewnie taniej. Zal.

    fatso

  • 2. Data: 2009-12-11 10:30:13
    Temat: Re: Moja kopalnia zlota
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wszedzie sa pelne towaru?
    >
    > Akcje Galantas mozna w Londynie dzis kupic ponizej 3p za sztuke. W

    Fatso oni tam pewnie produkuja 1 tys uncji tylko ze 2/3 wynosza w
    kieszeniach.

  • 3. Data: 2009-12-11 14:24:38
    Od: fatso <f...@n...com>

    kigam wrote:
    > atso
    >
    > Fatso oni tam pewnie produkuja 1 tys uncji tylko ze 2/3 wynosza w
    > kieszeniach.

    Dowcip polega na tym ,ze nie moga. Produkuja bloto skladajace sie z
    olowiu, srebra i zlota.
    To bloto susza i wywoza do kanady i tam dopiro odbywa sie rafinacja i
    rozdzielenie metali.
    Polak by sobie zalozyl wlasna rafinerie w wannie, podlaczyl prad i
    zrobil elektordy z czegos
    ale Irandczyk na to za glupi.

  • 4. Data: 2009-12-11 15:04:57
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    > rozdzielenie metali.
    > Polak by sobie zalozyl wlasna rafinerie w wannie, podlaczyl prad i

    Kup sobie PGNIG jak spadnie w okolice 3,50 oni maja blekitne zloto a plus
    taki, ze nie bedziesz mial stresów.

  • 5. Data: 2009-12-11 17:50:45
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    To sciema fatso, to cos na zdjeciu to najprawdopodobniej lej po tym slynnym
    zamachu bombowym w Omagh, o ktorym to porabane Irysy film sobie nawet
    nakrecily dla upamietnienia swojego pojebania ;)
    V.

  • 6. Data: 2009-12-11 20:12:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:

    czesc, krajobraz faktycznie jak na ksiezycu. Mysle ze jak im kopanie
    zlota nie wyjdzie
    to zawsze bedzie mozna gorke zalesic a pod nia miec piekne jezioro. Moze
    i karpie
    swiateczne tam hodowac- ale watpie bo pewnie olowiem beda zatrute.

  • 7. Data: 2009-12-11 20:14:35
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > swiateczne tam hodowac- ale watpie bo pewnie olowiem beda zatrute.

    Czyli ciezsze. W sam raz do tesco na promocje ;-)

    --
    AS