  • 1. Data: 2006-04-02 18:58:23
    Temat: Moneybookers - wysyłka do Chorwacji
    Od: "Jarek K" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.
    Potrzebuje wyslac do Chorwacji zaliczke na wakacje. Ze wzgledu na koszty chce
    to zrobic przez Moneybookers.com. Problem w tym, ze osoba w Chorwacji nie ma
    konta na tym serwisie i nie chce go otworzyc. Pomyslalem wiec, ze zrobie tak:
    stworze jakies fikcyjne konto na tym serwisie (np. mojej zony). Przesle
    pieniadze na to konto a potem z tego konta na rachunek bankowy w Chorwacji.
    Moze to zadzialac?
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2006-04-02 19:44:41
    Temat: Re: Moneybookers - wysyłka do Chorwacji
    Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek K" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stworze jakies fikcyjne konto na tym serwisie (np. mojej zony). Przesle
    > pieniadze na to konto a potem z tego konta na rachunek bankowy w
    Nie wiem ile masz euro do wysłania. Ale powiem Ci jaki sposób poradziła nam
    ostatnio pewna osoba.
    Wysłała ona 200 euro listem jako przesyłkę wartościową. Opłata za przesyłkę
    wyniosła jakies 27 zł.

    Pozdrawiam
    Akna

  • 3. Data: 2006-04-02 20:16:09
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Jarek K napisał(a):
    > Witam serdecznie.
    > Potrzebuje wyslac do Chorwacji zaliczke na wakacje. Ze wzgledu na koszty chce

    A nie myślałeś o zwykłym przekazie pocztowym zagranicznym. Przesłanie
    równowartości 500 zł kosztuje 13 zł, a do 1000 zł kosztuje 20 zł.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-04-03 08:49:58
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    Jarek K wrote:

    > pieniadze na to konto a potem z tego konta na rachunek bankowy w Chorwacji.
    > Moze to zadzialac?

    Niestety takie cos nie przejdzie. Kazde konto bankowe do wypłat musi być
    potwierdzone przelewem, wiec jezeli nie masz konta w chorwackim banku
    to sie nie uda.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "Every generation imagines itself to be more intelligent than the one
    that went before it, and wiser than the one that comes after it."
    George Orwell (1903 -1950); English essayist, novelist, & satirist.

  • 5. Data: 2006-04-03 12:04:31
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    do Chorwacji o ile pamiętam jest możliwośc wysłania przekazu pocztowego -
    nasza poczta współpracuje z ich pocztą

    chyba najprościej i najtaniej
    szczegoły www.poczta-polska.pl