  • 11. Data: 2010-06-04 23:27:59
    Temat: Re:
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    az pisze:

    > Pisze sie ,,palancie,,, ale huja czy chuja? skad to wiesz?

    palancie - tak wolaja na Ciebie rodzice?

    pisze sie chuja wiem to z lekcji jezyka polskiego. mialem liberalna
    nauczycielke...

    > wazne zebys wiedzial co mialem na mysli.
    > Wydatki kancelarii?

    z faktur. gdzies po necie kraza skany

    > Jestes neptykiem jak tak sądzisz.

    nie mierz wszystkich swoja miara - przeciez sa rozmawiasz z charlim

  • 12. Data: 2010-06-04 23:40:41
    Od: " az" <a...@g...pl>

> [...]

    > nauczycielke...

    > z faktur. gdzies po necie kraza skany

    > nie mierz wszystkich swoja miara - przeciez sa rozmawiasz z charlim

    Szkoda ze musze ci tlumaczyc, twoja pani z polskiego bedzie zawiedziona.
    Moi rodzice juz niestey sa w niebie, jak to mowią.
    Co ma liberalna nauczycielka do zasad pisowni?
    Co mają faktury kancelarii do spozywania w nich zawartych
    delicjach przez szefa tejze?
    Jestes neptykiem w tych sprawach, ale nie martw sie,]
    wcale nie musisz o tym wiedziec,
    ale popros rodzicow, zeby ci wytlumaczyli,
    na czym polega wypowiadanie swego zdania.
    Jak się nie dowiesz, sluze pomocą.

  • 13. Data: 2010-06-05 00:16:42
    Od: " az" <a...@g...pl>

    > SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    No i dlaczego ,,slawcio,,, nie odzywasz się?
    Widać, jesteś zwolennikiem aktualnego rezimu,
    ale zle mu sluzysz.
    Podobnie jak niejaki ,,charli,,vel ,,czarlli,,,
    ten chory biedak, wiesz o kim mowie?
    Jak chcesz wspomóc donalda to bedzie najlepiej,
    jak poprzesz kociarza, wtedy bedzie nadzieja,
    ze moze wreszcie sie pozabijaja i nastanie anarchia.
    Ja już innej nadzieji nie widze.

  • 14. Data: 2010-06-05 07:29:33
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=7510

> [...]
    > delicjach przez szefa tejze?
    > Jestes neptykiem w tych sprawach, ale nie martw sie,]

    co ty masz z tym neptykiem? to twoje drugie imie czy co? moze tak jest
    trendi dzezi czy jak tam teraz dzieciarnia to okresla... nie znasz
    innych slow?

    > ale popros rodzicow, zeby ci wytlumaczyli,
    > na czym polega wypowiadanie swego zdania.
    > Jak się nie dowiesz, sluze pomocą.

    no widze ze twoi nie zdarzyli ci wytlumaczyc ze dyskusja powinna toczyc
    sie w polemice z faktami lub zdaniem rozmowcy, bez wycieczek osobistych
    i ublizania.

  • 15. Data: 2010-06-05 07:30:08
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    az pisze:

> [...]
    > Podobnie jak niejaki ,,charli,,vel ,,czarlli,,,
    > ten chory biedak, wiesz o kim mowie?
    > Jak chcesz wspomóc donalda to bedzie najlepiej,

    co do donalda - nie glosowalem na niego i raczej nie zaglosuje.
    zdewaluowal sie on sam jak i jego partia.

    > jak poprzesz kociarza, wtedy bedzie nadzieja,
    > ze moze wreszcie sie pozabijaja i nastanie anarchia.
    > Ja już innej nadzieji nie widze.

    rozwazalem taka ewentualnosc, warunkiem wyboru kociaza bylo by uzywanie
    przez niego drugiego tupolewa...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. widze ze to co brales przestalo dzialac i mozna sie z Toba nawet
    dogadac. nie bierz juz tego gowna, dla dobra calej grupy...