  • Data: 2007-12-18 15:27:54
    Temat: Może jest ktoś z Warszawy? [Raiffi]
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na Pięknej jest siedziba Raiffeisen bank. Chodzi mi aby tam pójść i znaleźć
    kogoś dorosłego. Żeby miał meszek pod nosem. Może być dziewczyna, tylko żeby
    już miała cycki. Chciałbym nr telefonu do takiej osoby. Pozostali nie radzą
    sobie z systemem. To dla nich za trudne ;( Ja pomógłbym tej osobie,
    poprowadził za rękę. Już mam dosyć reklamacji przez telefon. Dwadzieścia,
    przez rok, uznanych - "z winy systemu" - żadnych wyjaśnień czy przeprosin.
    Obojętnie, czy KK, czy kredyt - nie radzą sobie z niczym.
    To koszmar, a nie bank :(

    pzdr