  • Data: 2011-05-09 19:40:36
    Temat: Mozilla Firefox 4.0.1 a logowanie do mBanku
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Upgrade'owała mi się przeglądarka Mozilla Firefox do wersji 4.0.1. I
    zauważyłem, że podczas logowania do mBanku trzeba najpierw kliknąć
    myszką w okienko loginu, żeby go wpisać. Jakoś chyba w poprzedniej
    wersji Mozilli lepiej to działało - tak mi się wydaje. I właśnie - czy
    się mi to wydaje, czy rzeczywiście po wejściu na stronę logowania mBanku
    kursor już był?
    --
    Grzexs