  • 51. Data: 2003-03-10 20:44:37
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > PS Tym razem w pełni utożsamiam się z poglądami kolegi Glenna.

    Dzięki Tensor ;) Popełniłeś tylko małe faux pas - jestem mianowicie
    koleżanką ;) ;) Jednak nie mam Ci tego za złe, bo mój nick jest mylący :) -
    choć jest to również imię żeńskie ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 52. Data: 2003-03-10 20:46:02
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    > Kolego Mohammed zastanów się jeszcze raz (bez emocji) co tu wypisujesz.
    Może
    > wtedy zrozumiesz, że nie masz racji. Idąc za Twoją logiką myślenia można
    by
    > usprawiedliwić każdy "przekręt" prawny. Tensor1
    > PS Tym razem w pełni utożsamiam się z poglądami kolegi Glenna.

    Po czesci masz racje kolego Tensor1 ;)
    Jednak nie mozemy usprawiedliwiac kazdego walka i przekretu. To bylby juz
    blad i przesada.
    Ja zwracam tylko uwage na rzeczy zupelnie nieszkodliwe, z ktorych ludzie
    robia wielkie problemy i afery zamiast zwracac uwage na rzeczy naprawde
    istotne i na to, jak panstwo wali w wala kazdego obywatela - w swietle
    prawa!
    Wiem, ze po takich wypowiedziach zaraz ktos przysscie mi sie do ciala i
    zacznie przeswietlac ale trudno... taki los ludzi w tym kraju...
    podskoczysz - zaraz cie wyprostuja... ;)

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 53. Data: 2003-03-11 22:07:06
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia 10 Mar 2003 03:16:53 +0100, r...@c...pl

    > Rozumiem ,ze to taki dowcip miał być, nagrodzony ew kwotą 1 zł ?

    "Dowcip", to może mu zrobić m.in. mBank.

    "42.2 W przypadku rażącego naruszenia przez Posiadacz rachunku
    postanowień Umowy, niniejszeego regulaminu, innych regulaminów
    bankowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    a w szczególności...,wykorzystywania rachunku do prowadzenia rozliczeń
    pieniążnych zwiazanych z prowadzeniwm działalności gospodarczej, mbank
    może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia."

    BAH

  • 54. Data: 2003-03-13 11:50:54
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "ROBBO 2" <r...@o...pl> skribis:

    >Zebractwo jest w Polsce zabrionione.

    AFAIK tylko jezei ktos ma inne srodki do zycia albo mzoe isc do roboty.

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

  • 55. Data: 2003-03-13 12:00:57
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
    > "ROBBO 2" <r...@o...pl> skribis:

    > AFAIK tylko jezei ktos ma inne srodki do zycia albo mzoe isc do roboty.

    Gdzie tak jest napisane. Podstawe prawna. .

  • 56. Data: 2003-03-13 19:27:03
    Od: "Kemot" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci

    > Gdzie tak jest napisane. Podstawe prawna. .

    A czym zagrozisz bezrobotnej i bezdomnej osobie?
    Kara peniezna, ktorej i tak nie zaplaci czy darmowym wiktem i opierunkiem w
    jednym z przepelnionych wiezien.

    Pozdrawiam
    Ke/\/\oT

  • 57. Data: 2003-03-14 11:03:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kemot" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czym zagrozisz bezrobotnej i bezdomnej osobie?
    > Kara peniezna, ktorej i tak nie zaplaci czy darmowym wiktem i opierunkiem
    > jednym z przepelnionych wiezien.

    Czy brak mozliwowci egzekwowania prawa stanowi o tym ze lamanie prawa staje
    sie nagle legalne.

  • 58. Data: 2003-03-14 18:09:18
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > Użytkownik "Kemot" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy brak mozliwowci egzekwowania prawa stanowi o tym ze lamanie prawa
    staje
    > sie nagle legalne.

    Moze stanowi o tym, ze jest to martwe prawo ?

    Karol

  • 59. Data: 2003-03-14 19:38:43
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "ROBBO 2" <r...@o...pl> skribis:

    >Uzytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci

    >Gdzie tak jest napisane.

    zgadnij :)

    > Podstawe prawna. .

    a magiczne slowo ?

    Art. 58. § 1. Kto, _mając środki egzystencji_ lub _będąc zdolny do
    pracy_, żebrze w miejscu publicznym,

    - podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1 500 złotych albo
    karze nagany.

    § 2. Kto żebrze w miejscu publicznym w sposób natarczywy luboszukańczy,

    poszukaj watku o zebraniu na pl.soc.prawo

  • 60. Data: 2003-03-14 20:44:44
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości >
    > poszukaj watku o zebraniu na pl.soc.prawo

    Zebrania tez sa zakazane ?

    :-))

    Pozdrawiam,
    Karol