  • 1. Data: 2006-03-27 17:49:53
    Temat: Multi - Kredyt hipoteczny w CHF - negocjacja %
    Od: "Paul" <d...@g...pl>

    Witam,

    Jak wyglądają negocjacje z Multi w sprawie obniżenia oprocentowania
    udzielonego już kredytu hipotecznego w CHF ?
    Wystarczy wniosek przez multilinię czy trzeba napisać pismo ?
    Ma ktoś już jakieś doświadczenie w tym temacie ?

    --
    pozdrowienia,
    paul

  • 2. Data: 2006-03-27 18:28:39
    Temat: Re: Multi - Kredyt hipoteczny w CHF - negocjacja %
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Paul" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wystarczy wniosek przez multilinię czy trzeba napisać pismo ?
    > Ma ktoś już jakieś doświadczenie w tym temacie ?

    Osobistych jeszcze nie mam, ale maja znajomi. Trzeba pisac pisma. We
    wszystkich znanych mi przypadkach (3 osoby, dwie po 2 pisma, jedna 3
    pisma) brak reakcji banku (czyli wielokrotna odmowa obnizenia %%).

    Ja napisalem miesiac temu podobna propozycje dla banku (mam PLN na
    9,55% :-). Jak do tej pory brak reakcji banku. Tyle ze akurat ja to
    zrobilem troche dla sportu, wiem ze mi raczej nie obniza, bo ja
    strasznie slabo oplacalnym klientem jestem no i malo mi na tej obnizce
    zalezy... :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-03-27 19:27:25
    Od: "Paul" <d...@g...pl>

    :/ No to sympatycznie... A ja chce obniżyć trochę z obecnych 3,2 % opierając
    się na tym że w millenium dostanę 1,15 + LIBOR3M bez żadnych opłat :)
    Zobaczymy. W każdym razie napiszę pismo do multi, ale i złoże wniosek w
    millenium tak na wszelki wypadek.

    --
    pozdrowienia,
    paul

  • 4. Data: 2006-03-28 18:20:55
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > opłat :)
    > Zobaczymy. W każdym razie napiszę pismo do multi, ale i złoże wniosek w

    W wielu bankach cuda działa prośba o zaświadczenie o kredycie. W Millennium
    też nie chcieli ze mną gadać o obniżce. Jak poprosiłem o zaświadczenie to w
    ciągu 2 dni zadzwonili i obniżyli o prawie 1,5pp.

  • 5. Data: 2006-04-01 11:10:01
    Od: Paweł P <p...@w...pl>

    Witaj
    Czy propozycja 1,15% + LIBOR jest tak atrakcyjna?
    LIBOR 3M = 1,3+1,15=2,45% + ubezpieczenie na życie + opłaty (sąd około 400, US
    19(??).
    Policz to sobie dokładnie i w wysokości miesięcznej raty uwzglednij składkę
    ubezpieczenia na życie.
    Pozdr.
    Paweł
    Paweł