  • 1. Data: 2014-06-06 11:24:02
    Temat: Multi - Oferta dla Ciebie
    Od: luc <b...@g...de>

    Takie coś wrzucili:

    =====================
    12.06.2014
    Nawet 3,00% w skali roku na lokacie
    Załóż lokatę na 4, 6 lub 9 miesięcy..

    12.06.2014
    Teraz 3,2% w skali roku na lokacie
    Sprawdź szczegóły i załóż lokatę na 4 lub 6 miesięcy...
    =====================

    Normalnie szaleństwo, nie wiem na co się zdecydować...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-06-06 13:33:42
    Temat: Re: Multi - Oferta dla Ciebie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luc" napisał w wiadomości
> [...]

    >=====================
    >Normalnie szaleństwo, nie wiem na co się zdecydować...

    Chyba obie na "nowe srodki", ale jedna tylko dla wybranych klientow,
    czuj sie doceniony :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-06-06 14:33:05
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 6 czerwca 2014 13:33:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Chyba obie na "nowe srodki", ale jedna tylko dla wybranych klientow,
    >
    > czuj sie doceniony :-)

    Patrz, wystarczy trzymać tam ~200 pln osadu i od razu "elytarna oferta" ;-)

    pzdrwm
    luc