  • 1. Data: 2004-05-06 09:35:47
    Temat: [Multi] Rachunek oszczednosciowy - gdzie haczyk?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Jezeli zalozylbym sobie multikonto ja i do tego
    chcialbym zalozyc rachunek oszczednosciowy
    to gdzie jest haczyk?
    Bo na stronie Multi to wyglada wszystko idealnie.
    http://www.multibank.pl/on/ro.jhtml

    Sa jakies nadwyzki na koncie to laduja
    na rachunku oszczednosciowym.
    Na koncie za malo a jest na oszczednosciowym
    to automatycznie pobiera z oszczednosciowego.
    Czyli wynika, ze nie ma zadnych minusow
    w porownaniu z tym jakby pieniadze byly
    na zwyklym koncie?
    I to wszystko prawie za darmo - bo tylko
    3 pln za otworzenie oszczzednosciowego.

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-06 14:56:45
    Temat: Re: [Multi] Rachunek oszczednosciowy - gdzie haczyk?
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Marcin wrote:
    > Witam
    >
    > Jezeli zalozylbym sobie multikonto ja i do tego
    > chcialbym zalozyc rachunek oszczednosciowy
    > to gdzie jest haczyk?

    Ja go nie zauwazylem.

    Troche denerwuje tylko to, ze jesli stan konta spadnie ponizej dolnej
    granicy, to system zasmieca ci historie rachunku bo nawet 5 zl mniej niz min
    powoduje dorzucenie tych 5 zl (tylko 5 zl) i tak na okraglo.
    Mogloby po wyjsciu stanu rachunku poza ustalone granice ustawiac ten stan w
    srodku.

  • 3. Data: 2004-05-06 16:17:56
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Piotr Sieniawski <f...@f...com> napisał(a):

> [...]
    > powoduje dorzucenie tych 5 zl (tylko 5 zl) i tak na okraglo.
    > Mogloby po wyjsciu stanu rachunku poza ustalone granice ustawiac ten stan w
    Witam!
    Można z tego zrezygnować (telefonicznie)i przelewać ręcznie potrzebne kwoty.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2004-05-06 19:22:59
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Marcin Dominiak <m...@g...pl> wrote:

    > Witam!
    > Można z tego zrezygnować (telefonicznie)i przelewać ręcznie potrzebne kwoty.

    Czy rachunek oszczędnościowy ma wtedy funkcjonalność taką jak eMax?
    Czy może być taką skarbonką, niezależną od tego co dzieje się na
    multikoncie?

    Jacek

    --
    Zatrzymanego wraz z łupem i notatką służbową przekazałem oficerowi dyżurnemu.

  • 5. Data: 2004-05-06 19:39:31
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek Pełka wrote:
    [...]

    > Czy rachunek oszczędnościowy ma wtedy funkcjonalność taką jak eMax?
    > Czy może być taką skarbonką, niezależną od tego co dzieje się na
    > multikoncie?
    Tak.
    KJ

  • 6. Data: 2004-05-07 08:12:04
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Marcin Dominiak wrote:

    > Witam!
    > Można z tego zrezygnować (telefonicznie)i przelewać ręcznie potrzebne
    > kwoty.
    Ale mi to odpowiada, tylko zeby to troche poprawili.

  • 7. Data: 2004-05-07 20:18:22
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ale mi to odpowiada, tylko zeby to troche poprawili.

    Ale przeciez mozna to zrobic inaczej czyli ustawic kwote minimalna
    i maksymalna, tak ze np jak spadnie ponizej 500 to uzupelnij do 1000.

    Kiedys korzystalem z tego automatu ale jako, ze uzywam teraz KK
    to trzymam na tym koncie minimalne srodki wiec wylaczylem.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2004-05-08 14:19:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 May 2004 22:18:22 +0200, "Wilczek" <w...@k...pl> wklepał(-a):

    >Kiedys korzystalem z tego automatu ale jako, ze uzywam teraz KK
    >to trzymam na tym koncie minimalne srodki wiec wylaczylem.

    Czy definiowanie parametrów jest dostępne z poziomu serwisu WWW czy trzeba za
    każdym razem kontaktować się z Multilinią?

  • 9. Data: 2004-05-10 20:44:45
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Czy definiowanie parametrów jest dostępne z poziomu serwisu WWW czy trzeba za
    > każdym razem kontaktować się z Multilinią?

    Multilinia, chyba ze cos ostatnio zmienili.