  • 1. Data: 2004-06-08 06:48:32
    Temat: [Multi] bada...
    Od: "sotch " <s...@W...gazeta.pl>

    .. a właściwie Ipsos na zlecenie Multi przeprowadza badanie panelowe swoich
    Aquariusów.
    Pytają o jakość obsługi, ogólne zadowolenie, czy zamierza się zrezygnować,
    dlaczego, itp.
    No i czy klient czuje różnice będąc AQ.
    Oj chyba wyniki powinny dać dużo do myślenia władcom ;).
    BTW: osoba z banku, umawiająca spotkanie, mówi, że udział w spotkaniu jest
    płatny (50 pln/h).
    A kończy się wręczeniem bonów towarów sodexo - 100 pln (2x50 pln, bo
    spotkanie trwa ok 2h).
    No cóż - tak też można budować relacje z klientami.

    Pzdr,

  • 2. Data: 2004-06-08 06:51:55
    Temat: Re: [Multi] bada...
    Od: Gosciu <m...@a...gazeta.pl>

    sotch napisal(a):

    > No i czy klient czuje różnice będąc AQ.

    To sami nie wiedza?

    > Oj chyba wyniki powinny dać dużo do myślenia władcom ;)

    Masz racje, ale myslec to jeszcze trzeba umiec.

    > BTW: osoba z banku, umawiająca spotkanie, mówi, że udział w spotkaniu jest
    > płatny (50 pln/h).

    I co te Aquariusy leca na te 50pln? ;) ehhh

    > A kończy się wręczeniem bonów towarów sodexo - 100 pln (2x50 pln, bo
    > spotkanie trwa ok 2h).
    > No cóż - tak też można budować relacje z klientami.

    W sumie lepiej tak niz wcale tak jak 90% innych.

    --
    ^ Pozdrawiam Gosciu

  • 3. Data: 2004-06-08 08:00:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sotch <s...@w...gazeta.pl> wrote:

    > .. a właściwie Ipsos na zlecenie Multi przeprowadza badanie panelowe swoich
    > Aquariusów.

    Coś średnio skutecznie. Do mnie dzwonili 2 razy. Raz nie mogłem rozmawiać i
    poprosiłem o telefon za 2 dni, potem po ok. 4 dniach od pierwszego telefonu
    (nie miałem akurat telefonu przy sobie, numer się nie identyfikował, więc
    zakładam, że to 'Multi'). Potem już nie zadzwonili w ogóle.

    --
    Przemysław Maciuszko