-
1. Data: 2004-06-08 06:48:32
Temat: [Multi] bada...
Od: "sotch " <s...@W...gazeta.pl>
.. a właściwie Ipsos na zlecenie Multi przeprowadza badanie panelowe swoich
Aquariusów.
Pytają o jakość obsługi, ogólne zadowolenie, czy zamierza się zrezygnować,
dlaczego, itp.
No i czy klient czuje różnice będąc AQ.
Oj chyba wyniki powinny dać dużo do myślenia władcom ;).
BTW: osoba z banku, umawiająca spotkanie, mówi, że udział w spotkaniu jest
płatny (50 pln/h).
A kończy się wręczeniem bonów towarów sodexo - 100 pln (2x50 pln, bo
spotkanie trwa ok 2h).
No cóż - tak też można budować relacje z klientami.
Pzdr,
s
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2004-06-08 06:51:55
Temat: Re: [Multi] bada...
Od: Gosciu <m...@a...gazeta.pl>
sotch napisal(a):
> No i czy klient czuje różnice będąc AQ.
To sami nie wiedza?
> Oj chyba wyniki powinny dać dużo do myślenia władcom ;)
Masz racje, ale myslec to jeszcze trzeba umiec.
> BTW: osoba z banku, umawiająca spotkanie, mówi, że udział w spotkaniu jest
> płatny (50 pln/h).
I co te Aquariusy leca na te 50pln? ;) ehhh
> A kończy się wręczeniem bonów towarów sodexo - 100 pln (2x50 pln, bo
> spotkanie trwa ok 2h).
> No cóż - tak też można budować relacje z klientami.
W sumie lepiej tak niz wcale tak jak 90% innych.
--
^ Pozdrawiam Gosciu
-
3. Data: 2004-06-08 08:00:01
Temat: Re: [Multi] bada...
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
sotch <s...@w...gazeta.pl> wrote:
> .. a właściwie Ipsos na zlecenie Multi przeprowadza badanie panelowe swoich
> Aquariusów.
Coś średnio skutecznie. Do mnie dzwonili 2 razy. Raz nie mogłem rozmawiać i
poprosiłem o telefon za 2 dni, potem po ok. 4 dniach od pierwszego telefonu
(nie miałem akurat telefonu przy sobie, numer się nie identyfikował, więc
zakładam, że to 'Multi'). Potem już nie zadzwonili w ogóle.
--
Przemysław Maciuszko