eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzybkosc powiadomienia SMS w InteligoMulti [było: Re: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multi [było: Re: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo]
    Date: Thu, 03 Jul 2003 15:12:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <be1a7c$i6i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <be0r2n$pvl$1@nemesis.news.tpi.pl> <be0rhc$p5i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <8...@c...softax.local> <be0u5s$dq3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <be0tcn$gds$1@news2.ipartners.pl> <be1053$rq2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <be14nt$qu7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fideltronik.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1057238060 18642 213.25.149.162 (3 Jul 2003 13:14:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jul 2003 13:14:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030529
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <be14nt$qu7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:249375
    [ ukryj nagłówki ]

    marcintoja0 dnia 2003-07-03 13:39 napisał(a) co następuje:

    >>Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
    >>tym jest ich opieszałości, a ile poczty.
    > Polecam zakładanie o ile jest jednak taka możliwość w oddziale,
    > np w oddziale multibanku w Bydgoszczy, od ręki podpisuje się umowę ,co jest
    > oczywiste, a kartę odbiera się po trzech dniach.

    Tak zrobiłem. W oddziale w Krakowie. Umowę podpisałem od razu, i to w
    pokoju dla Aquariusów, bo inne stanowiska były zajęte ;-) Konsultant
    zamówił dla mnie kartę kodów jednorazowych, na którą czekałem właśnie
    dwa tygodnie. Poinformował mnie również, że - owszem, może zamówić dla
    mnie kartę VE, ale lepiej będzie, jak zamówię ją przez Internet, bo
    wtedy dostanę tzw. nową kartę, z możliwością ustalania limitów i PINu.
    Tak więc aktywowałem po dwóch tygodniach kanał internetowy, gdzie
    dowiedziałem się, że kartę jednak muszę zamówić przez telefon. Zrobiłem
    to wczoraj. I wygląda na to, że poczekam na nią kolejne dwa tygodnie.

    Tak więc mimo podpisania umowy w oddziale w pełni z konta będę mógł
    korzystać po miesiącu. A ten konsultant mógłby nie dezinformować ludzi i
    polecić zamawianie karty OD RAZU przez MultiLinię, a nie zmuszać ich do
    czekania na kartę kodów.

    Już na samym początku korzystania taki zgrzyt, mam nadzieję, że teraz
    będzie tylko lepiej. Obym się nie mylił ;-)

    Natomiast z Inteligo zero problemów. :-) Eh, gdyby tylko przelewy były
    bezpłatne, to nie musiałbym korzystać z Multi.

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1