  • 1. Data: 2003-04-12 15:52:16
    Temat: Multi - rachunek oszczędnościowy
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    zakładałem ostatnio RO i przeglądając TOiP natknąłem się na pozycję:
    "Dokonanie blokady środków" za 10 zł. Spytałem multilinkę za co konkretnie
    jest pobierana taka opłata i jej odpowiedź wprowadziła mnie w zdumienie ;]
    Dowiedziałem się mianowicie, że... takiej usługi obecnie nie oferują. :)))
    Na moje pytanie czy napewno nie oferują usługi, która widnieje w TOiP
    potwierdziła, pozostawiając mnie zdumionego ;]

    Stąd moje pytanie do szanownego grona: multilinka prawdę mówiła i Multibank
    robi sobie jaja umieszczając takie pozycje w taryfie czy też była tak
    kompletnie niezorientowana, że po prostu nie umiała odpowiedzieć?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko