-
1. Data: 2002-11-14 08:56:56
Temat: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: k...@w...pl
Witam!
Rozmawiałem przez MultiCzat w sprawie przekształecenie konta "MultiKonto ja"
na "... jestem". "Ekspert" udzielił informacji, że oczywiście jest to możliwe,
ALE numer r-ku mi się zmieni oraz netkarta która zamówiłem w zeszłym tygodniu
będzie nieważna (czyli, że będę musiał kupić nową - ponad 20 zł stracone).
Wczoraj zadzwoniłem do MultiLini i poprosiłem o zmianę kont. I jakież było moje
ździwiene, kiedy Pan poinformował mnie, że nr r-ku będę miał taki sam, a
netkarta którą zamówiłem (a którą dzisiaj otrzymałem od listonosza) nie zmieni
się !!
Kogo więc słuchać? W MultiCzacie zupełnie sprzeczne informacje mi udzielili !!
A jeszcze na dodatek większe ździwienie. Wczoraj w nocy jeszcze raz rozmawiałem
na MultiCzasie i przeczytałem, że jeszcze jest inaczej:
- nr r-ku się nie zmieni,
- ale netkartę będę musiał wymienić.
No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
Pozdrawiam,
Michał Żabiński
http://www.tuningklub.com
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-11-14 09:09:20
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
eeee - normalne. Zazwyczaj dzwonisz tyle razy, az dostajesz odpowiadajaca ci
werse, zapisujesz godzine, rozmowce a pozniejh jakby co skladasz
reklamacje - to typowe :)
Zreszta - gdyby konsultanci byli takimi obcykanymi ekspertami, to przeciez
nie siedzieliby za 1000 zl po nocach (a i tak zazwyczaj to studenci).
-
3. Data: 2002-11-14 18:32:39
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Użytkownik <k...@w...pl>
>
> No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
>
E tam, zaraz każdy różną.
Na zadane pięć razy pytanie: ile Multibank będzie rozpatrywał wniosek o
debetową Visę Classic usłyszałem:
"10 dni roboczych" dwa razy
"10 dni" dwa razy
"koło tygodnia" jeden raz
Jak widać, niektóre odpowiedzi się powtarzają ;-)
Niestety, zawiodła moja metoda dzwonienia nieparzystą ilość razy :(
Bogdan
-
4. Data: 2002-11-14 22:34:07
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: k...@w...pl
To ja dzisiaj postanowiłem się pobawić. Zadzwoniłem 3 razy - więcej nie byłem w
stanie, bo mnie po prostu rozbrolili...
Na zadane pytania:
1. Czy nr r-ku się zmieni?
2. Czy netkarta się zmieni?
usłyszałem następujące odpowiedzi:
1-sza rozmowa: 1. tak, 2. tak
2-ga rozmowa: 1. nie, 2. tak
3-ia rozmowa: 1. nie, 2. tak
No comment...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2002-11-14 22:37:11
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: k...@w...pl
> eeee - normalne. Zazwyczaj dzwonisz tyle razy, az dostajesz odpowiadajaca ci
> werse, zapisujesz godzine, rozmowce a pozniejh jakby co skladasz
> reklamacje - to typowe :)
Czy typowe? Raczej anormalne.
> Zreszta - gdyby konsultanci byli takimi obcykanymi ekspertami, to przeciez
> nie siedzieliby za 1000 zl po nocach (a i tak zazwyczaj to studenci).
Wiesz, sysokość płacy nie ma tu nic do rzeczy. Konsultant powinien udzielać
prawidłowych odpowiedzi, niezależnie od tego czy zarabia 1 000 czy 10 000, czy
jest studentem, czy emerytem.
Wprowadzanie klientów w błąd jest co najwyżej nie poważne i niepowinno mieć
miejsca.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-11-14 22:48:30
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Wprowadzanie klientów w błąd jest co najwyżej nie poważne i
niepowinno mieć
> miejsca.
Jak to mowia w reklamach "a swistak...."
Mam dwa telefony w Ideii i Erze, mam kilka kont bankowych i wiem co
mowie. Stopien losowosci odpowiedzi zalezy od abstrakcyjnosci naszego
pytania. Czym mniej typowe - tym szanse na to, ze otrzymamy n!
odpowiedzi jest wieksze :)
Poprobuj - mowie ci - fajna sprawa - najlepsze jest to, jak zaczniesz
sygerowac.
I nie ma tutaj znaczenia jaki to bank - moze byc mBank, Multibank,
Inteligo, Fortis. Moze to byc jakakolwiek siec telefoniczna...
Idz i popytaj sie w saolnach sprzedazy telefonow o jakies bardzie
zaawansowane kruczki w uzytkowaniu... I wtedy - pewnie dalej bedziesz
twierdzi czy zarabia 100 czy 1000, ale zobaczysz, ze do tego po prostu
trzeba sie przyzwyczaic - no co zrobic? ;)
-
7. Data: 2002-11-15 09:01:18
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On 14 Nov 2002 09:56:56 +0100, k...@w...pl wrote:
>A jeszcze na dodatek większe ździwienie. Wczoraj w nocy jeszcze raz rozmawiałem
>na MultiCzasie i przeczytałem, że jeszcze jest inaczej:
>- nr r-ku się nie zmieni,
>- ale netkartę będę musiał wymienić.
>
>No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
>
Ta ostatnia informacja jest prawidlowa.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl GG 212730
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
Galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
-
8. Data: 2002-11-15 18:30:41
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: k...@w...pl
> >No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
No i to jest ból...
Jeszcze nie miałem okazji jej wypróbować, a już będę musiał kupić (!) nową...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2002-11-15 18:32:16
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: k...@w...pl
> >No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
No i to jest ból...
Jeszcze nie miałem okazji jej wypróbować, a już będę musiał kupić (!) nową...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2002-11-22 00:26:34
Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
Od: d...@o...pl
A Wy co? na pewno jesteście idealni w swojej pracy ??? Już to widzę.
> On 14 Nov 2002 09:56:56 +0100, k...@w...pl wrote:
>
> >A jeszcze na dodatek większe ździwienie. Wczoraj w nocy jeszcze raz
rozmawiałem
> >na MultiCzasie i przeczytałem, że jeszcze jest inaczej:
> >- nr r-ku się nie zmieni,
> >- ale netkartę będę musiał wymienić.
> >
> >No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?
> >
>
> Ta ostatnia informacja jest prawidlowa.
> --
> Wojtek Frabinski ICQ 50443653
> w...@a...net.pl GG 212730
> Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
> Galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
> Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl