  • 11. Data: 2008-06-16 20:20:18
    Temat: Re: [MultiBank]Taryfa Active - zwrot opłaty
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g36hl4$jpo$1@news.wp.pl...

    > dokladnie o takiej sytuacji myslalem.
    > Takie pobieranie i oddawanie jest bzdurne.
    >
    > Lepsze sa konkretne naliczenia, jesli w miesiacu poprzednim (lub srednia
    > za 3 miesiace - nordea) nie bylo wplywu przewidzianego regulaminem.

    Z punktu widzenia klienta jest bzdurne.

    Z punktu widzenia banku zabezpiecza w znikomym stopniu przed sytuacja, ze
    jest jeden przelew wchodzacy na miesiac i tego samego dnia wyplyw z rachunku
    a przecietne saldo na rachunku jest ciagle zerowe. Heh, ciezko bylo wymyslic
    jakikolwiek choc pozornie sensown argument od strony banku. :-)

    marekz

  • 12. Data: 2008-06-16 21:30:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > rachunku a przecietne saldo na rachunku jest ciagle zerowe. Heh, ciezko
    > bylo wymyslic jakikolwiek choc pozornie sensown argument od strony banku.

    ale czy to jest zabronione? na konto ma w miesiącu wpłynąć X zł - taki jest
    warunek, nie mówi o tym, że na rachunku ma się utrzymywać osad przez cały
    miesiąc
    więc o co chodzi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-06-16 21:32:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    powinno to być rozwiązane w ten sposób, że system bankowy analizuje czy w
    poprzednim miesiącu był odpowiedni wpływ, jeżeli tak to opłaty nie ma, w
    przeciwnym wypadku jest...

    poza tym doradca wspominal, ze pobrana oplata ma "wrocic" na rachunek 2 dni
    robocze po jej pobraniu przez bank

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-06-17 05:13:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.06.2008 MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał/a:
> [...]
    > a przecietne saldo na rachunku jest ciagle zerowe. Heh, ciezko bylo wymyslic
    > jakikolwiek choc pozornie sensown argument od strony banku. :-)

    Może chodzi o pieniądze, czyli odsetki od tych 7 zł przez dwa dni? :)))

    U mnie właśnie opłata wróciła. Pobrano 14-go, wróciła wg historii operacji
    16-go, chociaż widać to dopiero dzisiaj, czyli 17-go.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 15. Data: 2008-06-17 07:26:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > ale czy to jest zabronione? na konto ma w miesiącu wpłynąć X zł - taki jest
    > warunek, nie mówi o tym, że na rachunku ma się utrzymywać osad przez cały
    > miesiąc

    Zawsze mozna tam wplacic "bonusowe" 7 zl i niech sobie lezy na poczet
    oplaty.

    > więc o co chodzi?

    No wlasnie, nie popadajmy w paranoje. Jak ktos "zamrozi" 7 zl na pol
    miesiaca to mu sie nic nie stanie...

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-06-17 07:46:29
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ale czy to jest zabronione? na konto ma w miesiącu wpłynąć X zł - taki
    > jest warunek, nie mówi o tym, że na rachunku ma się utrzymywać osad przez
    > cały miesiąc
    > więc o co chodzi?

    Jak to o co? O to, ze jest to sytuacja dla banku nieoplacalna.

    marekz

  • 17. Data: 2008-06-17 17:13:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Filip Lach" g36fj6$med$...@i...gazeta.pl

    > Pobranie pierwszego dnia miesiąca, zwrot mniej więcej w połowie.

    Dzięki. Wczoraj wpłaciłem i zapomniałem o tych 7 złotych -- przelałem
    od razu wszystko na oszczędzające. :) Co gorsza -- już wczoraj miałem
    kolejną makulaturę ;) do upchnięcia... Natomiast 19 czerwca będą znowu
    papiery (783 sztuki) ;) z KB, gdzie leżały na 6.1% przez 19 dni maja...

    Do pierwszego lipca zdążę, ale mnie męczy to stałe wpłacanie.

    Dobrze, że w Multi jest miła obsługantka, która mnie zaprasza na kawę. :)
    Szkoda, że jeszcze nie mam karty, a dziewczyna nie ma kasy (tylko proszę
    nie zarzucać mi, że wybieram jedynie kobiety z kasą :) -- takie są teraz
    czasy) więc na randkę ;) trzeba chyba poczekać...

    No i niestety ;) ta kawa nie rozwiąże moich problemów, bo jest za free.
    Obsługantka mogłaby ze mną wybrać się do innej kawiarni... (albo do
    czekoladopitni) Aby mi dopomóc w wydawaniu pieniędzy, których od
    jakiegoś czasu mam nadmiar... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2008-06-17 17:14:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztofsf" g36g0t$j3a$...@n...wp.pl

    > A jesli pobranie spowoduje saldo ujemne do czasu wplywu, to odsetki tez anuluja?

    Mnie powiedziano, że będzie debet. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2008-06-17 17:15:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g36m4f$1jvg$...@o...icpnet.pl

    > ale czy to jest zabronione? na konto ma w miesiącu wpłynąć X zł - taki jest
    > warunek, nie mówi o tym, że na rachunku ma się utrzymywać osad przez cały
    > miesiąc

    Mnie powiedziano, że mogę przelać tuż po wpłacie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2008-06-17 17:17:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Samotnik" s...@l...localdomain

> [...]

    "Filip Lach" g36fj6$med$...@i...gazeta.pl

    > Pobranie pierwszego dnia miesiąca, zwrot mniej więcej w połowie.

    Więc jak to jest naprawdę?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'