-
1. Data: 2006-01-20 22:45:00
Temat: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "skorz" <s...@e...pl>
Witam !
Mam pytanie dotyczące działania wpłatomatów MultiBanku. 6 stycznia
dokonywałem wpłaty. Po włożeniu karty wpłatomat zapytał czy dokonać wpłaty
na konto takie i takie - opcje były dwie "Dalej" i "Zakończ". Nacisnąłem
dalej. Szczelina się otworzyła. Włożyłem pieniądze. Po jakimś czasie
zamknęła się... i po chwili ponownie pojawił się ekran z "Dalej" i
"Zakończ". Tu mi zaczęło coś nie pasować... Nacisnąłem dalej - szczelina się
otwarła, a w niej zobaczyłem dwa włożone przeze mnie banknoty - mając złe
przeczucie jeden udało się wyjąć, drugiego nie. Wpłatomat dalej mielił -
zamknął szczelinę. Ponownie otworzył ją po chwili (już pustą) i pojawił się
ponownie się ekran z "Dalej" i "Zakończ" - w tym momencie udałem się do
obsługi - od razu została złożona reklamacja. Uspokojono mnie, że takie
sytuacje zdarzają się... W piątki, soboty i niedziele... Dzisiaj przyszła
_negatywna_ odpowiedź na reklamację. Jak już się uspokoję to się odwołam,
ale mam pytanie - czy tak się często dzieje ? Wpłatomat zachowywał się
właściwie ? Jak powinno być "normalnie"
pzdrwm
skorz
frakcja, która nie popuści Multi tej stówy...
-
2. Data: 2006-01-21 09:38:37
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
skorz napisał(a):
> Witam !
>
> Mam pytanie dotyczące działania wpłatomatów MultiBanku. 6 stycznia
> dokonywałem wpłaty. Po włożeniu karty wpłatomat zapytał czy dokonać wpłaty
> na konto takie i takie - opcje były dwie "Dalej" i "Zakończ". Nacisnąłem
> dalej. Szczelina się otworzyła. Włożyłem pieniądze. Po jakimś czasie
> zamknęła się... i po chwili ponownie pojawił się ekran z "Dalej" i
> "Zakończ". Tu mi zaczęło coś nie pasować... Nacisnąłem dalej - szczelina się
> otwarła, a w niej zobaczyłem dwa włożone przeze mnie banknoty - mając złe
> przeczucie jeden udało się wyjąć, drugiego nie. Wpłatomat dalej mielił -
> zamknął szczelinę. Ponownie otworzył ją po chwili (już pustą) i pojawił się
> ponownie się ekran z "Dalej" i "Zakończ" - w tym momencie udałem się do
> obsługi - od razu została złożona reklamacja. Uspokojono mnie, że takie
> sytuacje zdarzają się... W piątki, soboty i niedziele... Dzisiaj przyszła
> _negatywna_ odpowiedź na reklamację. Jak już się uspokoję to się odwołam,
> ale mam pytanie - czy tak się często dzieje ? Wpłatomat zachowywał się
> właściwie ? Jak powinno być "normalnie"
http://pf.multibank.pl/dostep/wplatomaty/
Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
zakończ.
--
Pozdrawiam
Przemek
-
3. Data: 2006-01-21 11:13:17
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "skorz" <s...@e...pl>
Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
news:dqsvf5$knr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
> banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
> zakończ.
OK, dzięki. Tylko że w moim przypadku po "Zakończ" po prostu oddał kartę i
nic więcej...
pzdrwm
skorz
-
4. Data: 2006-01-21 12:04:06
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
skorz napisał(a):
>>Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
>>banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
>>zakończ.
>
>
> OK, dzięki. Tylko że w moim przypadku po "Zakończ" po prostu oddał kartę i
> nic więcej...
Nie wydrukował Ci potwierdzenia bądź chociaż nie pokazał ekranu z
podsumowaniem wpłaty?
--
Pozdrawiam
Przemek
-
5. Data: 2006-01-21 12:42:43
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Sat, 21 Jan 2006 10:38:37 +0100, w <dqsvf5$knr$1@atlantis.news.tpi.pl>, Przemek
<c...@p...nospam.pf.pl> napisał(-a):
> Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
> banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
> zakończ.
Nie pojawia się Dalej i Zakończ, ale ~Dołóż banknoty, ~Zatwierdź wpłatę i
~Wycofaj.
Nawiasem wpłatomat mBanku też ostatnio zaciął mi się -- reklamacja została
uznana (po 28 dniach) na około połowę wpłaty.
W twoim przypadku reklamacja nieuznana = "zaginął" im twój banknot?
-
6. Data: 2006-01-21 20:10:34
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "skorz" <s...@e...pl>
Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
news:dqt7vs$mc3$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> OK, dzięki. Tylko że w moim przypadku po "Zakończ" po prostu oddał kartę
>> i nic więcej...
> Nie wydrukował Ci potwierdzenia bądź chociaż nie pokazał ekranu z
> podsumowaniem wpłaty?
Nie, po prostu oddał kartę...
pzdrwm
skorz
-
7. Data: 2006-01-21 20:17:56
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "skorz" <s...@e...pl>
Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:ksa4t11s5rqf3bfbgplb9bcfp73587071u@4ax.com...
Sat, 21 Jan 2006 10:38:37 +0100, w <dqsvf5$knr$1@atlantis.news.tpi.pl>,
Przemek
<c...@p...nospam.pf.pl> napisał(-a):
> > Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
> > banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
> > zakończ.
> Nie pojawia się Dalej i Zakończ, ale ~Dołóż banknoty, ~Zatwierdź wpłatę i
> ~Wycofaj.
No to mam dowód, że wpłatomat działał nie tak jak trzeba. Bo nie wyczuł w
ogóle banknotu...
> Nawiasem wpłatomat mBanku też ostatnio zaciął mi się -- reklamacja została
> uznana (po 28 dniach) na około połowę wpłaty.
O drugą połowę nie walczysz ? :>
> W twoim przypadku reklamacja nieuznana = "zaginął" im twój banknot?
"Po przeanalizowaniu zapisów elektronicznego rejestratora pracy bankomatu
depozytowego, a także na podstawie przeliczenia gotówki z maszyny [...] nie
możemy uznać Pana reklamacji" Zwidy po prostu miałem i wydawało mi się...
Grrrrr...
A tak na marginesie, pisząc odwołanie zerknąłem do regulaminu MultiKonta.
Paragraf 49 "Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków
oszczędnościowo-rozliczeniowych Multikonto w Multibanku" z września 2003
roku przewiduje trzy formy wpłaty pieniędzy na konto w formie gotówkowej:
a) wpłatę gotówkową w kasie placówki MultiBanku,
b) wpłatę gotówkową w oddziałach innych banków polskich lub zagranicznych,
c) w placówce pocztowej.
Urządzenie jakim jest wpłatomat ciężko uznać za kasę. Dla wypłat MultiBank
rozgranicza na: "na podstawie dyspozycji Posiadacza MultiKonta lub
pełnomocnika w dowolnej placówce MultiBanku" oraz "przy użyciu kart
płatniczych". Skoro więc rozgraniczają wypłaty na podstawie dyspozycji
Posiadacza Multikonta od tych przy użyciu kart płatniczych to można, poprzez
analogię, przyjąć iż wpłaty w kasie nie są tym samym co wpłaty przy użyciu
karty płatniczej we wpłatomatach. Tak więc na jakiej podstawie te urządzenia
w ogóle funkcjonują skoro regulamin ich nie przewiduje ? :> Ciekawe :)
pzdrwm
skorz
-
8. Data: 2006-01-22 13:36:54
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Sat, 21 Jan 2006 21:17:56 +0100, w <43d29715$1@news.home.net.pl>, "skorz"
<s...@e...pl> napisał(-a):
> > Nawiasem wpłatomat mBanku też ostatnio zaciął mi się -- reklamacja została
> > uznana (po 28 dniach) na około połowę wpłaty.
>
> O drugą połowę nie walczysz ? :>
Walczę, druga reklamacja w toku. Przy takim tempie szykuje się finał na
wakacjach.
> > W twoim przypadku reklamacja nieuznana = "zaginął" im twój banknot?
>
> "Po przeanalizowaniu zapisów elektronicznego rejestratora pracy bankomatu
> depozytowego, a także na podstawie przeliczenia gotówki z maszyny [...] nie
> możemy uznać Pana reklamacji" Zwidy po prostu miałem i wydawało mi się...
> Grrrrr...
Reklamowałeś nieuznaną reklamację?
-
9. Data: 2006-01-22 20:52:26
Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
Od: "skorz" <s...@e...pl>
Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:9g27t1lkbt6d4e24qds8f89p0iite771ba@4ax.com...
Sat, 21 Jan 2006 21:17:56 +0100, w <43d29715$1@news.home.net.pl>, "skorz"
<s...@e...pl> napisał(-a):
> > > Nawiasem wpłatomat mBanku też ostatnio zaciął mi się -- reklamacja
> > > została
> > > uznana (po 28 dniach) na około połowę wpłaty.
> > O drugą połowę nie walczysz ? :>
> Walczę, druga reklamacja w toku. Przy takim tempie szykuje się finał na
> wakacjach.
Daj znać jaki będzie finał...
> Reklamowałeś nieuznaną reklamację?
Jestem właśnie w trakcie pisania odwołania. Dlatego konsultuje się tutaj
"jak być powinno". Dzięki za odpowiedzi
pzdrwm
skorz