  • 11. Data: 2002-04-15 13:24:33
    Temat: Re: MultiBank górą
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    news:a9ek8g$k1o$1@news.onet.pl...

    > Peeewne - ale przyznaj, ze na kredyt mamy duzo mniejsza szanse... :)

    Aaaaaaaaaa to co innego... :)))
    Wall

  • 12. Data: 2002-04-15 14:53:04
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > I tak nie wygrałeś, więc nie ma się co denerwować. Mnie też nie dopisało
    > szczęście. Może w MultiBanku wymyślą coś jeszcze.

    Chyba wymysla - na multibank.pl pojawila sie ankieta: Jaką nagrodę
    chciał(a)byś dostać w konkursie MultiBanku?

    I roznorakie opcje hihi
    Głosowac! Na wycieczke oczywiscie:)

    --
    Kuba,
    gg# 84392

  • 13. Data: 2002-04-15 15:15:44
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Chyba wymysla - na multibank.pl pojawila sie ankieta: Jaką nagrodę
    > chciał(a)byś dostać w konkursie MultiBanku?

> [...]
    No tak rozbrykali się z tymi nagrodami. Miejmy tylko nadzieję, że na tym nie
    poprzestaną i ofertę też będą tak ciekawie rozwijali.

  • 14. Data: 2002-04-15 15:26:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > No bo kurde mialem racje :)))
    > Aaaa. 15 godzina a jeszce nic nie ma, co to z porzadki!!!??? ;)

    Już jest (17.20) - oficjalnie ogłosili i Bank i zwycięzcę,