  • Data: 2005-06-01 12:30:02
    Temat: MultiBank - jedyny normalnie reagujący na obniżki stóp ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Czy orientujecie się jakie jeszcze banki normalnie ragują na obniżkę
    stóp procentowych ?
    Normalnie mam na myśli, że wszystko idzie w dół a nie tylko depozyty ..
    a kredyty zostają jak były...
    Miło mi zobaczyć, że wszystko poszło w dół i to nie tak mało..

    Ewenement na rynku chyba to obniżka opr. kart kredytowych :)

    IMHO to chyba jeszcze tylko PKO BP tak reaguje...
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE