  • 11. Data: 2003-05-20 10:09:26
    Temat: Re: MultiBank mnie zawodzi... Przelewy zagraniczne
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > W raporcie SWIFT jest widoczna kwota wyjściowa. Widać też banki
    > pośredniczące i można wywnioskować pobrane po drodze prowizje. Mam
    > doświadczenie tylko z opcją SHA.

    Uff... no to teraz zaczyna to wszystko wyglądać znacznie
    sensowniej :-)
    Chyba zacznę robić podchody do wyciągnięcia z Multi jakiegoś
    przykładu tego dokumentu.
    Co prawda dotychczas nie udało mi się wydobyć od nich
    nawet listy korespondentów, ale może z tym pójdzie łatwiej.
    THX.

    BTW - to konto prywatne czy firmowe?

    Pix