-
1. Data: 2006-08-15 06:57:56
Temat: MultiBank - reklamacja
Od: salvado <j...@g...pl>
witam,
proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
oczywiście została z miejsca zastrzeżona. No i właśnie z powodu
niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia karty
złożyłem reklamację.
dzięki z góry za wszelkie sugestie.
salvado
-
2. Data: 2006-10-07 07:08:15
Temat: Re: MultiBank - reklamacja
Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>
"salvado" <j...@g...pl> wrote in message
news:ebrree$51c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
>
> proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
> czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
> udzielenia odpowiedzi na reklamację?
Niczego.