eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci?MultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Friend" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci?
    Date: Thu, 3 Dec 2009 10:22:10 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <hf7von$u3e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: igk58.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1259831895 30830 79.189.166.58 (3 Dec 2009 09:18:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Dec 2009 09:18:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511073
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem potrzebę przelania co miesiąc kwoty 99 PLN.
    Kwota miała być przelewana od stycznia do października (10 razy).
    Zdefiniowałem zlecenie stałe z terminem ważności.
    - daty przelewów 3 każdego miesiąca
    - koniec zlecenia 4 października

    I oto co się stało:
    - listopad, zlecenie wykonano 3 listopada, następnie 4 listopada wróciło
    To było bez mojej ingerencji, weryfikacja daty końcowej jw.
    - grudzień, zlecenie wykonano 3 grudnia..., ZMIENIONO datę końcową zlecenia!

    Zadzwoniłem na linię.

    Zlecenia nie kasuję aby nie utrudniać śledztwa.
    Obrazka z prawidłową datą zlecenia nie mam, a szkoda.

    Co dalej można z tym pasztetem zrobić?
    Ktoś potwierdzi? Proszę sprawdzić takie zlecenia czy nie wychodzą dalej.

    --
    Friend


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1