  • 11. Data: 2005-04-29 15:21:37
    Temat: Re: [Multibank] Kredyt na samochod
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Kredyt ma byc na osobe fizyczna (na mnie),
    > samochod na DG osoby fizycznej (czyli tez na mnie).
    > Przestestowane na przykladzie innych bankow, skonsultowane z prawnikami.
    > A Multibank swoje, ze tak sie nie da.

    Dla uściślenia
    Czy to fabryczna nówka z salonu, czy będziesz odliczał VAT?
    Tzn. musisz mieć fakturę na firmę i to boli multi?
    Bo rejestrować i tak będziesz na siebie,
    a jeśli nie będziesz odliczał VATu
    to faktura na firmę nie jest Ci potrzebna...

  • 12. Data: 2005-04-29 15:27:26
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl>

    > jeszcze raz: Może multibank w swoich procedurach nie przewidział takiego
    > przypadku jak Twój. Za to przewidziały to inne banki, to że pracownicy
    > _innych_ banków mówią, że się da, oznacza tylko tyle, ze w owych innych
    > bankach "się da" Podkreślam _w_tych_innych_bankkach. NIekoniecznei w
    > multi, który nie musi mieć takiej oferty.

    Ja to dokladnie rozumiem. Tyle ze z dotychcasowych rozmow z 4 pracownikami
    Multibanku nie usyskalem takiej informacji. Bo jestem w stanie zrozumiec, ze
    bank
    ma takie procedury albo zalecenia (albo brak procedur).
    I o wyjasnienie tej kwestii prosilem pracownikow Multi. Natomiast odpowiedzi
    sugerowaly raczej brak dostatecznej wiedzy lub doswiadczenia.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski

  • 13. Data: 2005-04-29 15:31:10
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl>

    > To po prostu weź może kredyt w tym innym banku.

    To byloby najprostsze :)
    Ale jeszcze troche powalcze.
    W Multi na osobe fizyczna jestem w stanie dostac
    kredyt o takim samym % jak kredyt hipoteczny.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski

  • 14. Data: 2005-04-29 15:36:20
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl>

> [...]
    > Bo rejestrować i tak będziesz na siebie,
    > a jeśli nie będziesz odliczał VATu
    > to faktura na firmę nie jest Ci potrzebna...

    Fabryczna nowka, bede odliczal 50% VAT (5tys max).
    Dokladnie - Multi boli faktura na firme.
    A mnie boli albo 5tys w plecy, albo duzo gorsze
    warunki w kredycie na firme, jesli ich nie przekonam.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chłodzinski