eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [Multibank] Minus za wyciągi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 27

  • 11. Data: 2006-02-01 21:41:32
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):


    > Hmm, niby poinformowano w RSS i na stronie głównej.

    Nie używam RSS ani nie zaglądam na ich stronę główną. Nie mam takiej
    potrzeby


    > Ale ....

    Właśnie. Czy trudno wysłać maila do swojego klienta lub umieścić stosowną
    informację w systemie transakcyjnym w dziale "komunikaty"? O jakiś
    duperelach związanych z oszczędzaniem to nie zapominają poinformować, choć
    kompletnie mi zwisają takie informacje, ale o zmianach w TOiP ani słowa

    > 1. czy tak trudno dorzucić komunikat w części transakcyjnej ?

    Właśnie





    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098


  • 12. Data: 2006-02-01 22:43:04
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > No i są tak ekologiczne, że aż całkiem ich nie ma.

    no właśnie - siłą rozpędu nie dostanę wyciągu papierowego wcale, czy
    dostanę, ale płatny - na stronach Multi nie znalazłem wyjaśnienia. Ciekawe
    też, jak będzie wysyłany wyciąg elektroniczny - bo nie widać żadnych opcji
    na stronach transakcyjnych po zalogowaniu.
    Coś za bardzo sie pospieszyli... Zwiększyli chociaż obsadę na multilinii?

    pozdrawiam
    Mariusz


  • 13. Data: 2006-02-02 07:27:01
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Mariusz napisał(a):
    >> No i są tak ekologiczne, że aż całkiem ich nie ma.
    >
    >
    > no właśnie - siłą rozpędu nie dostanę wyciągu papierowego wcale, czy
    > dostanę, ale płatny - na stronach Multi nie znalazłem wyjaśnienia.
    > Ciekawe też, jak będzie wysyłany wyciąg elektroniczny - bo nie widać
    > żadnych opcji na stronach transakcyjnych po zalogowaniu.
    > Coś za bardzo sie pospieszyli... Zwiększyli chociaż obsadę na multilinii?

    Eee mało tego ja zgłosiłem w grudniu chęć otrzymywania wyciągów
    elektronicznych. Dobrze napisałem, bo ich jeszcze nie było tylko
    zostałem wklepany do systemu, że chcę takowe. Co mnie w ogóle zdziwiło,
    bo z info na stronie wynikało, że już są. Konsultant poinformował mnie,
    że jak tylko wejdą to ja taki dostanę.

    No i co? Chyba nie weszły i pobrano mi prowizję za wyciąg papierowy.
    Więc wychodzi na to, że albo papierowy 5zł albo w ogóle.

    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 14. Data: 2006-02-02 08:10:58
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > No i co? Chyba nie weszły i pobrano mi prowizję za wyciąg papierowy. Więc
    > wychodzi na to, że albo papierowy 5zł albo w ogóle.

    No i faktycznie już jest "OPŁATA ZA MIES. ZESTAWIENIE OPER."
    Czyli Multi postanowiło złupić nieco kieszenie klientów. Wbrew wcześniejszym
    informacjom, nie miałem szansy uniknąć opłaty. Teraz jestem ciekawy, co oni
    na to...

    Mariusz


  • 15. Data: 2006-02-02 08:11:08
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > No i co? Chyba nie weszły i pobrano mi prowizję za wyciąg papierowy. Więc
    > wychodzi na to, że albo papierowy 5zł albo w ogóle.

    No i faktycznie już jest "OPŁATA ZA MIES. ZESTAWIENIE OPER."
    Czyli Multi postanowiło złupić nieco kieszenie klientów. Wbrew wcześniejszym
    informacjom, nie miałem szansy uniknąć opłaty. Teraz jestem ciekawy, co oni
    na to...

    Mariusz


  • 16. Data: 2006-02-02 08:21:01
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Mariusz napisał(a):
    >> No i co? Chyba nie weszły i pobrano mi prowizję za wyciąg papierowy.
    >> Więc wychodzi na to, że albo papierowy 5zł albo w ogóle.
    >
    >
    > No i faktycznie już jest "OPŁATA ZA MIES. ZESTAWIENIE OPER."
    > Czyli Multi postanowiło złupić nieco kieszenie klientów. Wbrew
    > wcześniejszym informacjom, nie miałem szansy uniknąć opłaty. Teraz
    > jestem ciekawy, co oni na to...

    Niezłe jaja.

    Zgodnie z informacją otrzymaną od konsultanta obecnie wyciągów
    elektronicznych nie ma. Pierwsze takie zostaną wysłane z wyciągiem za
    luty czyli w marcu.

    Więc jeżeli chcesz mieć wyciąg za styczeń to nie ma innej opcji jak
    zapłacić 5zł. Taka mała wyrwa.


    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 17. Data: 2006-02-02 09:13:25
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-02-02 09:21- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemek, gdy pisał(a):

    > Zgodnie z informacją otrzymaną od konsultanta obecnie wyciągów
    > elektronicznych nie ma. Pierwsze takie zostaną wysłane z wyciągiem za
    > luty czyli w marcu.
    >
    > Więc jeżeli chcesz mieć wyciąg za styczeń to nie ma innej opcji jak
    > zapłacić 5zł. Taka mała wyrwa.
    >
    Mnie Aquariusowy konsultant powiedział, że opłata została pobrana "przez
    pomyłkę" i w ciągu "kilku dni zostanie zwrócona na konto". Nie żebym
    zaraz uwierzył, ale relata refero do powszechnej wiadomości

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****


  • 18. Data: 2006-02-02 09:49:39
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    > Mnie Aquariusowy konsultant powiedział, że opłata została pobrana "przez
    > pomyłkę" i w ciągu "kilku dni zostanie zwrócona na konto". Nie żebym
    > zaraz uwierzył, ale relata refero do powszechnej wiadomości

    Mi to potwierdził "zwykły" konsultant. Teraz czekam właśnie "na telefonie"
    na info jak pobrać wyciąg elektroniczny, bo sami nie wiedzą ;)

    Pozdr.
    Janusz



  • 19. Data: 2006-02-02 10:43:08
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Mariusz <emerel@...op.pl> wrote:
    >> No i co? Chyba nie weszły i pobrano mi prowizję za wyciąg papierowy. Więc
    >> wychodzi na to, że albo papierowy 5zł albo w ogóle.
    >
    > No i faktycznie już jest "OPŁATA ZA MIES. ZESTAWIENIE OPER."
    > Czyli Multi postanowiło złupić nieco kieszenie klientów. Wbrew wcześniejszym
    > informacjom, nie miałem szansy uniknąć opłaty. Teraz jestem ciekawy, co oni
    > na to...
    >
    Zadzwoniłem, Pani mnie bardzo przepraszała, że to "automat" pobrał. Do
    10go pieniądze wrócą na konto. Natomiast tak jak w ulotce z listopada
    mają być trzy rodzaje wyciągów, w momencie jak się nie zleci żadnej
    dyspozycji to w dalszym ciągu się będzie otrzymywało taki wyciąg jak
    dotychczas. Ten płatny to "rozszerzony" o więcej informacji.

    A ktoś wie czy ten wyciąg w pdf to by można generować ze strony i z
    niej pobierać???
    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemie"


  • 20. Data: 2006-02-02 11:09:10
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:drsii7$4l9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mnie Aquariusowy konsultant powiedział, że opłata została pobrana "przez
    > pomyłkę" i w ciągu "kilku dni zostanie zwrócona na konto". Nie żebym zaraz
    > uwierzył, ale relata refero do powszechnej wiadomości

    Mi z Aquariusa nie pobrali opłaty, nie deklarowałem wcześniej rodzaju
    wyciągów. Za to z My owszem, pobrali 5 zł. Jednocześnie potwierdzam, że
    deklarują zwrot do 10 lutego (wg Multilinii).

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1