  • 1. Data: 2002-06-02 22:20:54
    Temat: Multibank - Plan Finansowy - WWJ
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Wszystko w jednym...

    Poczytałem , podzwonilem, i wydaje sie zachęcające...

    Co o tym sądzicie????

  • 2. Data: 2002-06-02 22:29:36
    Temat: Re: Multibank - Plan Finansowy - WWJ
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co o tym sądzicie????

    <hehe>jak na pracownika, to troche za pozno ;))) Znaczy sie albo z domu,
    albo klient :))</hehe>

    WWJ - wyglada istotnie bardzo fajnie, aczkolwiek chyba jeszcze nie pojawil
    sie na grupie nikt z dokladnym opisem jak mu poszlo itp. Jest ktos taki???
    :)

  • 3. Data: 2002-06-02 22:53:54
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Z pracy klikam...

    Pani w infolinii bardzo dobrze mi wszystko wyjasnila i nawet umówila mnie na
    jutro na spotkanie w sprawie WWJ.
    Jak wróce i się dowiem co i jak to napisze...

    Pozdrawiam...

  • 4. Data: 2002-06-05 21:18:57
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Jak wróce i się dowiem co i jak to napisze...
    >
    > Pozdrawiam...

    I jak to wyglada, bo sie waham miedzy WWJ a klasycznym kredytem w pkobpsa i
    w ciagu dwoch tygodni trzeba by mi bylo sie zdecydowac ;).

    marekz