  • 21. Data: 2009-05-19 18:44:27
    Temat: Re: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 13:29:24 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    wklepał(-a):

    >Natomiast w sumie, dobrze, ze zajrzałem do TOiP. Bo tam mamy:
    >18. Opłata za wydanie listy haseł jednorazowych 5,00 zł1) 5,00 zł1) 5,00
    >zł1) 5,00 zł1) 5,00 zł1) 5,00 zł1
    >
    >Chyba czas się przeprosić Toyotą.

    Pojawiła się też "kara" za brak obrotu na karcie Visa Electron (MK ja Cctive).
    Jeszcze w marcu tego nie było, tylko w taryfie Comfort.

    Z długością tej TOiP też przesadzili - 124 strony!

    --
    Sławomir Szyszło

  • 22. Data: 2009-05-19 19:05:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Pojawiła się też "kara" za brak obrotu na karcie Visa Electron (MK ja
    > Cctive).
    > Jeszcze w marcu tego nie było, tylko w taryfie Comfort.
    >
    > Z długością tej TOiP też przesadzili - 124 strony!

    Ku*wa wy poważnie z tym wszystkim??

  • 23. Data: 2009-05-19 19:06:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > Pojawiła się też "kara" za brak obrotu na karcie Visa Electron (MK ja Cctive).

    Serio ?

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-05-19 19:12:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > Pojawiła się też "kara" za brak obrotu na karcie Visa Electron (MK ja Cctive).
    > Jeszcze w marcu tego nie było, tylko w taryfie Comfort.

    Faktycznie ! Co za debilny bank. Gdybym wiedział, iż planują takie coś
    to zamiast zmieniać AQ na "zwykłe" konto to bym po prostu zamknął
    rachunek. Czeka mnie kolejna wizyta w oddziale jak widać.

    Trzeba się śpieszyć zanim wprowadzą opłatę za zamknięcie rachunku (na
    razie w TOiP jest zero ale przecież lada chwila może być i 100 PLN).

    Co najbardziej niesmaczne opłata wprowadzona całkowicie tylnymi drzwiami
    w 2 tygodnie po tym jak była oficjalna podwyżka opłat za rachunki (i
    kryteriów do zwrotu opłaty) i raczej nikt się nie spodziewał kolejnej
    podwyżki.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-05-19 19:17:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 21:06:20 +0200, Mithos napisał(a):

    > Serio ?

    Serio. Jak przeczytałem to aż zdębiałem -- i zadzwoniłem na infolinię.
    Babka mówi, że tak, a w dodatku rzekomo nie można wypowiedzieć samej
    karty debetowej "bo jak pan będzie wpłacał i wypłacał pieniądze"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 26. Data: 2009-05-19 19:32:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Serio. Jak przeczytałem to aż zdębiałem -- i zadzwoniłem na infolinię.
    > Babka mówi, że tak, a w dodatku rzekomo nie można wypowiedzieć samej
    > karty debetowej "bo jak pan będzie wpłacał i wypłacał pieniądze"?

    Oni chyba oszaleli. Kartę zamknąć można bez problemu, ja to robiłem pewien
    czas temu. Ale jak teraz zamknę drugą, będę miał poważny problem z
    wpłacaniem gotówki.

    Lekarstwem na to będzie zapewne Eurobank. A Alior to ma wpłatomaty?

  • 27. Data: 2009-05-19 19:37:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 21:32:18 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Oni chyba oszaleli. Kartę zamknąć można bez problemu, ja to robiłem
    > pewien czas temu. Ale jak teraz zamknę drugą, będę miał poważny problem
    > z wpłacaniem gotówki.

    No cóż, być może na nic zdał Ci się bój o rachunek techniczny w "m" -- bo
    raz, że debetówka tam jest za darmo (jak długo? ;-) a dwa, że jakby co to
    nawet tą platynką mógłbyś wpłacać na to eKonto.

  • 28. Data: 2009-05-19 19:43:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > No cóż, być może na nic zdał Ci się bój o rachunek techniczny w "m" -- bo
    > raz, że debetówka tam jest za darmo (jak długo? ;-) a dwa, że jakby co to
    > nawet tą platynką mógłbyś wpłacać na to eKonto.

    Czekaj, my tu o Multi mówimy a nie o m...

    A w mBanku bez zmian, jednak karta odpięta od eKonta, druga nie odpięta i
    martwa cisza ze strony banku, pomimo moich kolejnych reklamacji.

    Wręcz w trakcie jednej rozmowy poczułem, żeb yła z tego rozpięcia chyba
    jakaś chryja i zasugerowano mi subtelnie, że jakbym o tym nie pisał w
    necie.... Rozmowę mam nagraną, ale na razie nie zdecydowałem się na jej
    upublicznienie, bo to jednak mało medialne sugestie są, takie nie wprost. W
    każdym razie pan wiedział,że to na grupie opisałem.

  • 29. Data: 2009-05-19 19:44:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > Napisze jak bede mial juz zamkniety rachunek... :)

    Likwidacja konta sie rozpoczela. Z systemy zniknela karta VE AQ, KK AQ jest
    aktywna i dziala bez najmnieszych problemow... czyli zgodnie z oczekiwaniami
    :).

    Czekam teraz tylko az rachunek zniknie...

    MK

  • 30. Data: 2009-05-19 20:00:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Serio. Jak przeczytałem to aż zdębiałem -- i zadzwoniłem na infolinię.
    > Babka mówi, że tak, a w dodatku rzekomo nie można wypowiedzieć samej
    > karty debetowej "bo jak pan będzie wpłacał i wypłacał pieniądze"?

    Już sprawdziłem. Jutro rezygnuje z karty, a jak dostane takie pytanie to
    powiem wprost "Nie pani sprawa" :)

    --
    Mithos