  • 1. Data: 2006-03-28 08:40:49
    Temat: [Multibank] Znikajace lokaty
    Od: "BL" <b...@p...pl>

    Witam!

    Dziwne zjawisko. 26 wieczorem (niedziela) zrobiłem sobie zrzut ekranu z
    aktualnymi lokatami. Pokazało 3 lokaty (powiedzmy na 2, 3 i 4 tys.).
    Tymczasem wczoraj (27) na konto wpływa mi 5 tys. zł. z jakieś właśnie
    zakonczonej lokaty.

    Faktycznie, jak odszukałem swoje wcześniejsze zapiski wyszło mi, że
    miałem taką. Ale to chyba trochę coś nie chalo, że Multibank ukrywa przede
    mną mój stan posiadania? W końcu nie po to mam bank elektroniczny, żeby
    korzystać z brulionu jak za czasów mojej mamy.

    Pozdrawiam,
    BL

  • 2. Data: 2006-03-28 09:37:58
    Temat: Re: [Multibank] Znikajace lokaty
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "BL" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakonczonej lokaty.
    > Faktycznie, jak odszukałem swoje wcześniejsze zapiski wyszło mi, że

    Słuszna uwaga - miałeś - w niedzielę już jej nie było.

    > Ale to chyba trochę coś nie chalo, że Multibank ukrywa
    > przede mną mój stan posiadania? W końcu nie po to mam bank
    > elektroniczny, żeby korzystać z brulionu jak za czasów mojej mamy.

    Więc korzystaj z banku elektronicznego prowadzonego na jego zasadach w
    sposób umiejętny znając te zasady.
    Hint - data operacji (dowolna), data księgowania (dni robocze), historia
    operacji z datą przyszłą, bo tam była ta 'ukryta' lokata..

    > Pozdrawiam,
    > BL

    Pozdr.
    K.K.