  • 11. Data: 2008-07-04 12:30:27
    Temat: Re: [Multibank]Zwrot opłaty za rachunek
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No u mnie już za dwa miesiące pobrali pobrali i nie spieszą się z
    > oddawaniem - albo mają tak dużo reklamacji, albo mój przypadek jest zbyt
    > skomplikowany :-)
    >
    > Mariusz

    a na czym polega to skomplikowanie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-07-04 12:41:31
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a na czym polega to skomplikowanie?

    A kto ich tam wie, jak dla mnie to ta reklamacja powinna być załatwiona po
    jednozdaniowym mailu, od ręki, bez zmuszania mnie do wydzwaniania i czekania
    na telefonie, aż to ktoś wklepie do komputera, bo inaczej się ponoć nie da.
    Bałagan mają i tyle. np. w lutym pobrali opłatę na netkartę, w kwietniu
    zwrócili, miesiąc później jeszcze raz zwrócili, w czerwcu znowu sobie sami
    pobrali.

    Mariusz