-
11. Data: 2004-02-15 19:23:36
Temat: Re: Multibank - cyrk
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:UoPXb.271864$AU2.159355@news.chello.at...
> Coz, to niepotrzebnie skomplikowali. Ja widzielm umowy w ktorych
> przeksztalcenie bylo automatyczne. Skoro wygasa to ja bym zignorowal i sie
> niczym nie przejmowal. :)
Taki zapis regulaminu najpewniej jest wymuszony niemożliwościami systemu.
Przypuszczam, że nie ma możliwości automatycznego przekształcenia rachunku i
dlatego trzeba zamknąć stary i otworzyć nowy. Mylę się?
Pozdrawiam,
Washko
-
12. Data: 2004-02-15 20:01:13
Temat: Re: Multibank - cyrk
Od: "MK" <m...@i...pl>
"Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
news:c0oh1u$gcr$1@inews.gazeta.pl...
>
> Taki zapis regulaminu najpewniej jest wymuszony niemożliwościami systemu.
> Przypuszczam, że nie ma możliwości automatycznego przekształcenia rachunku
i
> dlatego trzeba zamknąć stary i otworzyć nowy. Mylę się?
>
Rachunek dla osoby maloletniej jest niczym innym jak rachunkiem wspolnym.
Nie sadze wiec zeby byly jakies problemy z przeksztalceniem, choc systemu
Multi nie znam i glowy nie dam. A ze rachunek prawdopodobnie zostal
automatycznie przeksztalcony widac po tym jak narosl debet. Podpisanie nowej
umowy to zapewne formalny wymog przy przeksztalceniu rachunku wspolnego w
pojedynczy.
Maciej
-
13. Data: 2004-02-15 23:38:31
Temat: Re: Multibank - cyrk
Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>
Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>
napisał:
> Ja tez mam problem z Multibankiem - zapomnieli mi odnowic karte VC
> (debetowa). No to ja zamowilem. Zamawialem ja juz 5 razy, z czego raz
> rzeczywiscie mi ja przyslali. Tylko jeden problem - wyslali ja 2 dni po
tym
> jak ją zastrzegłem ze wzgledu na to ze w ciagu 3 tygodni od daty wyslania
> podawanej przez bank nie dotarla. Zlozylem reklamacje i zadzwonila do mnie
w
> piatek mila pani, mowiac, ze cofna mi ta oplate, wysla niezwlocznie
> bezplatnie nowa karte. Dzien pozniej pobrali oplate.
Ja miałem dokładnie ten sam cyrk, opłata za wznowienie karty VC, mijają
prawie 4 tygodnie, karty nie ma, zastrzegam ja, zamawiam kolejną, pomimo
zapewnień niedysponentki, że ponowna opłata nie zostanie pobrana, oczywiście
pobieraja opłatę, składam reklamację, kolejna niedysponentka tłumaczy, że
system tak ma i opłatę zwróca za kilka dni i dośla nową kartę - ciekawe ile
tygodni teraz im to zajmie.
Pozdrawiam,
Konrad
-
14. Data: 2004-02-16 09:24:08
Temat: RE: Multibank - cyrk
Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)
>
> Zadziwia mnie to, jak dużo głosów narzekania na ten bank
> słychać na grupie (w tym mój), biorąc pod uwagę jak mały
> udział w rynku mają. I jednocześnie jak dużą ilość lojalnych
> klientów zdołali pozyskać, skoro cały czas słychać
> kontrargumenty. Czyżby MultiPretorianie? ;)
>
Mysle, ze powod jest prosty. Procentowo udzial w rynku Multi może nie
jest duzy ale jakosciowo jest bardzo znaczacy. Sa ta swiadomi klienci,
którzy maja okreslone wymagania i znaja swoje prawa.
W zwiazku z tym glos tych klientow jest tutaj zauwazalny. A ogrom innych
klientow uzerajacych się z bankami np. Na P ;) słowa niedouczonego
pracownika banku przyjmuje często jako wyrocznie. A nawet jeśli nie, to
i tak nie wie o istnieniu pbb :).
Wiec moim zdaniem ilosc narzekan na jakikolwiek bank na pbb nie stanowi
zadnego wyznacznika jego jakosci w stosunku do konkurencji.
Co do samego problemu to typowy przypadek gdzie strona formalna sobie a
systemowa sobie.
Tak jak napisal Stasio - polecony za potwierdzeniem odbioru do centrali,
stanowcze pismo no i domagaj się, żeby oddali srodki jakie były na
rachunku w momencie zakonczenia umowy (podaj w piśmie numer konta na
jakie mają przelać).
Gdyby to nie pomoglo (ale mysle ze pomoze), to Arbiter.
--
Wojciech Frabiński
w...@w...pl
Karty Bankowe i Płatnicze: http://www.kartybankowe.net
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
15. Data: 2004-02-17 11:27:19
Temat: Re: Multibank - cyrk
Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:000001c3f46e$d94a2200$c332000a@lfi.com.pl...
> >
> > Zadziwia mnie to, jak dużo głosów narzekania na ten bank
> > słychać na grupie (w tym mój), biorąc pod uwagę jak mały
> > udział w rynku mają. I jednocześnie jak dużą ilość lojalnych
> > klientów zdołali pozyskać, skoro cały czas słychać
> > kontrargumenty. Czyżby MultiPretorianie? ;)
> >
> Mysle, ze powod jest prosty. Procentowo udzial w rynku Multi może nie
> jest duzy ale jakosciowo jest bardzo znaczacy. Sa ta swiadomi klienci,
> którzy maja okreslone wymagania i znaja swoje prawa.
> W zwiazku z tym glos tych klientow jest tutaj zauwazalny. A ogrom innych
> klientow uzerajacych się z bankami np. Na P ;) słowa niedouczonego
> pracownika banku przyjmuje często jako wyrocznie
Pozwól ze się z Toba nie zgodzę. Mam konto zarówno w PKO BP (zaszłości,
linia kredytowa której nie chce mi się ruszać, bankomat pod blokiem), jak i
w Lukasie (do obsługi transakcji internetowych - token a nie jakaś durna
lista haseł jednorazowych) i Multi ( kredyt hipoteczny, rachunek z którego
obsługuję ten kredyt ,"wirtualna karta" + jej obsługa), Nie wydaje mi się
aby mój poziom świadomości różnił się w zalezności od tego z którego banku
akurat korzystam. Z żadnym bankiem (wliczając PKO BP - aurat mój oddział
jest tu jakoś wyjątkowo sprawny i świadomy) nie mam tylu problemów co z
Multi: a to zgubią jakieś papiery, a to zażądają czegoś co w istocie wcale
im nie potrzebne, a to czegoś nie zrobią na czas i szukająiokazji coby
odpowiedzialność przerzucić na klienta - np niezwolnienie polisy mieszkania
z cesji przez 2 miesiace bo "oficjalnie" czekają na jakieś dane od
ubezpieczyciela (a ten ma potwierdzenie że to wysłał), a "nieoficjalnie" (co
chlapnął jeden z pracowników gdy przycisnąłem ich przez telefon) - pracownik
który zajmował się sprawą był na urlopie a potem miał zaległości. Nigdzie
nie widziałem tak powolnej obsługi w kasie w oddziale (musiałem kupić weksle
do kredytu - trwało to ok pół godziny, a ile papierów przy tym wystawiono!
ile podpisów musiałem na nich (papierach towarzyszących -nie wekslach)
złożyć!): PKOPB z kolejką pełnę emerytów jest suuper szybkie przy Multi :).
Fakt - jak ja dałem d... i nie dostarczyłem im dokumentu (wypisu z KW) na
czas, to po prostu ustaliliśmy nowy termin - tu było załatwione jak należy..
Kredyt u nich mam bo jako jedyni zgodzili sie refinansować inny (pożyczkę u
pracodawcy) więc sprawa nieco nietypowa.. inna kwestia to że zapisy umowy są
mocno niekorzystne, żeby nie powiedzieć że bzdurne w wielu momentach (IMHO
ma to niewiele wspólnego z bezpieczeństwem kredytu, a jest upierdliwe dla
kredytobiorcy), i w "rynkowym układzie" bym w to nie wszedł (no chyba że
inni mają jeszcze większe bzdury w umowach)
Multi jest może fajne ale strasznie obrośnięte dokumentami, procedurami,
zaświadczeniami, wnioskami itp - przerąbane musisz załatwić coś
nietypowego - zwłaszcza jak to nie mieści się w ich standardowych
procedurach, albo - tak jak ta cesja - trafi w złym momencie (akurat w
urlop). IMHO w banku który jest świadom że posiada "lepszych" klientów wiele
ze "zwarć" które z nimi miałem nie powinny mieć miejsca.
W innych bankach (Lukas czy nawet PKO) nie miałem problemów - nawet z
nietypowymi sprawami.
-
16. Data: 2004-02-21 11:33:39
Temat: Re: Multibank - cyrk
Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
"Konrad Krupinski" <k...@z...pl> wrote in message
news:c0p02p$89a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja miałem dokładnie ten sam cyrk, opłata za wznowienie karty VC, mijają
> prawie 4 tygodnie, karty nie ma, zastrzegam ja, zamawiam kolejną, pomimo
> zapewnień niedysponentki, że ponowna opłata nie zostanie pobrana,
oczywiście
> pobieraja opłatę, składam reklamację, kolejna niedysponentka tłumaczy, że
> system tak ma i opłatę zwróca za kilka dni i dośla nową kartę - ciekawe
ile
> tygodni teraz im to zajmie.
Ja "juz" dostalem. Rowno 2 miesiace po tym jak podpisalem umowe dot. kart. A
karta miala byc po prostu odnowiona, a tak stracilem duzo czasu, sporo
impulsow telefonicznych i nerwy. Ze o 3 tygodniach bez dostapu do kasy nie
wspomne.
--
Piotr "Kazimierz" Kuźmiak