eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - czemu transakcje karta maja rozny kursy wymiany waluty › Multibank - czemu transakcje karta maja rozny kursy wymiany waluty
  • Data: 2010-01-02 21:28:39
    Temat: Multibank - czemu transakcje karta maja rozny kursy wymiany waluty
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    Zaciekawila mnie dzisiaj jedna rzecz:
    Czemu w przypadku transakcji karta KK Multibanku w walucie (GBP) kursy
    wymiany waluty GBP->EUR->PLN jest rozny, mimo iz tranzakcje byly
    wykonywane dokladnie w tym samym momencie (sklep internetowy w ktorem
    robilem zakupy ma dziwna przypadlosc - nie obciaza karty za jedno
    zamowienie, a kasuje za kazdy produkt oddzielnie - wiec np 10 rzeczy
    "w koszyku" = 10 obciazen karty)?

    Mam 7 obciazen, kazde robione dokladnie w tym samym momencie - i mam 3
    rozne kursy wymiany waluty:

    4,8284
    4,8253
    4,8236

    Po prostu jest to kwestia zaokraglania koncowek czy co innego?

    Pozdrawiam
    Rafal