  • 1. Data: 2009-06-09 22:07:26
    Temat: Multibank - hasła sms
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj przez 30 minut nie chciało mi przyjść hasło sms. Oczywiście
    później przyszło kilka jednocześnie. Pierwszy raz miałem taką sytuację.
    I to by było na tyle jeśli idzie o całkowitą likwidację kart z hasłami
    (osobiście nie używam ich od dawna) i przejście na sms. Czyżby zatory z
    tego tytułu miały być częstsze ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-06-10 08:05:10
    Temat: Re: Multibank - hasła sms
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 00:07:26 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > I to by było na tyle jeśli idzie o całkowitą likwidację kart z hasłami
    > (osobiście nie używam ich od dawna) i przejście na sms. Czyżby zatory z

    Nie ma likwidacji kart z hasłami - wprowadzono jedynie odpłatność za ich
    zamawianie. 5zł w serwisie www, 11zł przez infolinię

    T.

  • 3. Data: 2009-06-10 13:04:21
    Od: SM <s...@g...com>

    On 10 Cze, 10:05, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > Nie ma likwidacji kart z hasłami - wprowadzono jedynie odpłatność za ich
    > zamawianie. 5zł w serwisie www, 11zł przez infolinię
    >
    > T.

    Nie - przez multilinię też 5 zł oraz 7 zł w placówce, ale na razie
    przez www nie można zamówić w ogóle

    pozdrawiam
    Sylwia