  • 11. Data: 2003-03-28 23:35:17
    Temat: Re: Multibank i linia kredytowa - SKANDAL!!!
    Od: n...@p...onet.pl

    > Mnie dzis rano (przed 9ta) debet wznowiono.
    > Interneweniowalem wczoraj 2 razy (wpierw BOKistka, potem 2gie polaczenie i
    > Kierowniczka Zmiany) i dzis rano (BOKistka, od razu sie zapytalem kiedy bede
    > mial dostep do swoich pieniedzy.)

    Chcialeś chyba zapytać o dostęp do ich pieniedzy? ;)))

    Za swoje byś nie musiał odsetek płacić :)))

  • 12. Data: 2003-03-29 17:37:59
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Moj kolega mial dzisiaj to samo, wyjasnili mu, ze system ma blad, ktory
    > powoduje ze linia kredytowa automatycznie nie jest przedluzana gdy na
    > koncie jest niedozwolony debet (w dniu przedluzania).
    > Najgorsze, ze linie odblokuja mu dopiero w poniedzialek.
    >
    > --
    > Pozdrowienia,

    Rozwiazanie tego problemu: nie czynic niedozwolonych debetow - tak jak mowi
    nazwa jest to debet niedozwolony, ktorego czynic sie nie powinno
    :-)..........mam racje?

    Pozdrawiam
    kk

  • 13. Data: 2003-03-29 21:05:51
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Poto, że miś taki zapłaci extra odsetki. BAnczuś zarobi.

    a rezerwa celowa?

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...

  • 14. Data: 2003-03-31 00:11:55
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > a rezerwa celowa?

    Tworzenie rezerwy (abstrahując od tego jakiej, celowej, czy nie) to
    pewna operacja księgowa, która wpływa na wynik finansowy - dla tych co
    nie wiedzą o co chodzi: własciciel firmy (tu banku) i/lub jego zarząd
    nie mogą dobrać się do kasy, którą zarobili, bo nie jest pewne, czy to
    co zarobili, bank dostanie w gotówie.

    Rezerwa po zapłaceniu ulega rozwiązaniu, zysk pojawia się poźniej - z
    pełną świadomością, że im później w sprawie nieterminowych zobowiązań,
    tym lepiej, bo odsetki bywaja spore, trudno bowiem namówić kogokolwiek
    na normalny kredy ze stopą 30-40 procent, a na przeciągnięcie linii w
    ror to i owszem;

    Przypominam adwersarzowi, że chodzi o odsetki od osoby, której pensja
    wpływa na konto, ma stałe miejsce pracy i zamieszkania - trudno jej więc
    przypisać świadome i celowe z zamiarem bezpośrednim oszukiwanie banku -
    bardziej po ludzku: nie ma co pieprzyć o rezerwach, gdy misio jest
    uchwytny - bank ma dosyć narzędzi, by kasę ściągnąć - koszta egzekucji i
    zastępstawa procesowego przerzuci na pacjenta, bez obawy.

    Pzdr: Dogbert