  • 1. Data: 2003-02-27 11:45:29
    Temat: Multibank i oprocentowanie kredytow
    Od: Marcos <m...@w...pl>

    Czy ostatnia obniżka oprocentowania kredytów dotyczyła wszystkich
    klientów ? Mam sprzeczne informacje, ale wychodzi na to, że stworzyli
    nowy dolny próg oprocentowania tylko dla nowych klientów pozostałych
    ignorując ...

    Marcos

  • 2. Data: 2003-02-27 12:05:25
    Temat: Re: Multibank i oprocentowanie kredytow
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 27 Feb 2003 12:45:29 +0100 Marcos <m...@w...pl> wrote:

    > Czy ostatnia obni?ka oprocentowania kredytów dotyczy?a wszystkich
    > klientów ? Mam sprzeczne informacje, ale wychodzi na to, ?e stworzyli
    > nowy dolny próg oprocentowania tylko dla nowych klientów pozosta?ych
    > ignoruj?c ...

    Ja mam pytanie w podobnej kwestii. Gdzie jest napisane jakie sa
    warunki, zeby dostac plan finansowy na 6,95%? W tabeli oprocentowania
    jest napisane "od 6,95%"...

    Szymon

  • 3. Data: 2003-02-27 12:31:04
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    min. 70% wkładu własnego :(

    Janusz

  • 4. Data: 2003-02-27 12:36:24
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > min. 70% wkładu własnego :(

    Czyli najpierw zbuduj, a my potem chetnie wejdziemy na hipotekę :-(
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-02-27 14:20:02
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 27 Feb 2003 13:36:24 +0100 "Grzegorz"
    <g...@W...onet.pl> wrote:

    > Czyli najpierw zbuduj, a my potem chetnie wejdziemy na hipotek? :-(
    > Grzegorz

    Niezla kiszka. Ponawiam pytanie: Gdzie to jest napisane? Ile mozna
    wycisnac np przy 50%?

    Szymon

  • 6. Data: 2003-02-27 20:34:45
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    8,95% - moim zdaniem

  • 7. Data: 2003-02-27 20:49:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał

    > Niezla kiszka. Ponawiam pytanie: Gdzie to jest napisane? Ile mozna
    > wycisnac np przy 50%?

    Jesli masz aquariusa, to bedzie najnizsze ;)

  • 8. Data: 2003-02-27 21:54:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KT wrote:
    > Niezla kiszka. Ponawiam pytanie: Gdzie to jest napisane? Ile mozna
    > wycisnac np przy 50%?

    Napisane bylo w niedawnym komunikacie prasowym. Ile mozna wycisnac
    przy 50% to juz musisz sie udac do banku.

  • 9. Data: 2003-02-28 07:53:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Marcos" <m...@w...pl> wrote in message news:1046346396.890138@zadnifw2...
> [...]
    > klientów ? Mam sprzeczne informacje, ale wychodzi na to, że stworzyli
    > nowy dolny próg oprocentowania tylko dla nowych klientów pozostałych

    No rzeczywiście masz sprzeczne informacje :-))) Także dotychczasowi klienci
    mogą się "załapać" na niższe oprocentowanie jeśli spełniają odpowiednie
    kryteria.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-02-28 08:42:42
    Od: Marcos <m...@w...pl>

    Użytkownik Witek napisał:
    > Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał

    > Jesli masz aquariusa, to bedzie najnizsze ;)

    I jeżeli nie mieszkasz "przy rodzinie", nie masz "wpadek" przy obsłudze
    KK, zamkniesz linie kredytowe ... opcji napewno jest sporo. Najlepiej
    dowiedzieć sie osobiście w oddziale. Z tym najniższym oprocentowaniem
    byłbym jednak ostrożny ...

    Marcos