  • Data: 2003-09-18 17:12:51
    Temat: Multibank i umowa kredytu mieszkaniowy
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    normalnie usiadlem..
    mam sobie kredyt mieszkaniowy w Multi
    jak pewnie niektorzy wiedza w umowie jak taki paragraf ktory zakazuje brania
    kredytow bez
    pisemnej zgody Multibanku.

    jak juz gdzies pisalem na pbb chce sobie wziasc kolejna KK i rozmawialem (ze
    dwa razy )
    z kobieta od kredytow w oddziale... powiedziala ze do ok 4000pln nie ma
    problemu i potrzeby
    z pismami, ze cos takiego jej powiedzial analityk od kredytow Multi..

    no ale poczytalem wasze opinie , pomyslalem i napisalem pismo do Multi o
    udzielenie pisemnej zgody.

    no i co?

    i dzwoni dzis do mnie pani z Multi przekazujac informacje od analityka ze
    wyraza zgode na moja KK..
    i ze przekazuja mi ta zgode ustnie... ustnie bo analityk idzie na urlop...
    :o

    na moje pytanie a jak to ma sie do umowy o kredyt mieszkaniowy i paragrafy..
    pani tylko powiedziala ze przekazuje
    informacje od analityka..

    ale im nie popuszcze... i trzeba bedzie jakos sprawe doprowadzic do konca...
    ciekawe procedury maja..

    pozdro
    SirmarK