eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] oprocentowanie kredytow hipotecznych i przejscie na LIBOR[Multibank] oprocentowanie kredytow hipotecznych i przejscie na LIBOR
  • From: "Marcin Kozlowski" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] oprocentowanie kredytow hipotecznych i przejscie na LIBOR
    Date: Fri, 13 Mar 2009 18:17:04 +0100

    Chyba da sie zauwazyc, ze multi robi sobie jaja i ladnie winduje
    oprocentowanie kredytow
    hipotecznych w CHF. Podwyzszanie ladnie im wychodzi, a obnizanie nie bardzo.
    Wlasnie zrobilem posumowanie.
    Od 2003 kiedy bralem kredyt oprocentowanie podniesli 4 razy z 3,7% na 5,1%.

    Ostatnimi czasy dostalem od banku pisemko, ze jest mozliwosc zmiany
    oprocentowania, na takie
    oparte o LIBOR 3M i ze zapraszaja do oddzialu po szczegoly.
    Tak czulem, ze maja klientow za idiotow, no ale poszedlem.

    No wiec propozycja jest taka, ze od mojego 5,1% odjeli jakies 0,53 i odjeli
    _wlasny_ wskaznik libor 0,35
    i wyszla im marza 4,22%. Pomijam, ze LIBOR 3M jest w tej chwili 0,48 wiec
    juz mnie w propozycji oszukuja.

    Na koniec zapytalem pana, aby powiedzial uczciwie jaka marza jest dla nowych
    klientow..
    powiedzial, ze daja miedzy 3,3% a 3,9%..

    Tak wiec bank szuka idiotow. No ale ok. Jak chca tracic klientow.. Mam ich
    dobrych kilka produktow i jestem bezproblemowym klientem. Poniewaz w innych
    sprawach mnie wkurzyli, to na poczatek pewnie wyniose od nich
    rachunek firmowy. A z kredytem mieszkaniowym sobie poczekam, az sytuacja na
    rynku sie unormuje
    i jak nie zrobia normalnej oferty, to przeniose, albo sprace kredyt hip..

    Nie wiem co sie w tym banku dzieje.. Przez pare lat nie mialem do nich uwag,
    wszystko bylo tak jak nalezy,
    a przez ostatnio pol roku to lista problemow.

    pozdr
    M.