  • 1. Data: 2007-06-04 18:16:38
    Temat: Multibank: rachunki oszczędnościowe MultiMax i MultiMax Aquarius
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Chyba jeszcze nie było:

    http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_aktualnosc
    i?id=15730

    i cycacik:

    * otwarcie i prowadzenie rachunku - 0zł
    * MultiMax oprocentowanie 3,8% - bez względu na saldo
    * MultiMax Aquarius dla posiadaczy MultiKonta Aquarius 3,9%-4% w
    zależności od ulokowanej kwoty
    * dostępny 24h na dobę przez Internet i telefon
    * wypłacając środki przelewem z MultiMaxa na zdefiniowany rachunek
    nie tracisz naliczonych już odsetek
    * w dowolnej chwili możesz dokonywać wpłat i wypłat na rachunkach,
    wpłaty gotówkowe w placówkach MultiBanku są bezpłatne
    * nie musisz posiadać MultiKonta, aby otworzyć MultiMaxa
    * warunkiem otwarcia MultiMaxa Aquarius jest posiadanie MultiKonta
    Aquarius

    W miesiącu jedna bezpłatna wypłata.

    Michał

  • 2. Data: 2007-06-04 18:26:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał Rolka napisał(a):
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_aktualnosc
    i?id=15730

    I to juz dziala ? Rozumiem ze to taki sam eMax+ ? To w takim razie
    zamykam macBank, bo staje sie bezuzyteczny.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-06-05 07:21:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I to juz dziala ? Rozumiem ze to taki sam eMax+ ? To w takim razie
    > zamykam macBank, bo staje sie bezuzyteczny.

> [...]

    wyglada na to, ze juz dziala tylko po co ganiac do oddzialu lub umawiac sie
    z kurierem? w mBanku wystarczyl 1 telefon i po wszystkim...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-05 11:55:20
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > wyglada na to, ze juz dziala tylko po co ganiac do oddzialu lub
    > umawiac sie z kurierem? w mBanku wystarczyl 1 telefon i po
    > wszystkim...

    Nie wiem, ale ja podjade chyba dzisiaj do oddzialu (jak sie wyrobie).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-06-05 12:27:54
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie wiem, ale ja podjade chyba dzisiaj do oddzialu (jak sie wyrobie).
    >
    > --
    > Mithos

    widze juz to konto w systemie, mocno mi sie nie spieszy wiec zamowilem
    sobie kuriera...

    a z ciekawostek:
    1. tel. na multilinie - "eeee prosze chwile zaczekac" - po 15 min. wiszenia
    na sluchawce odpuscilem sobie ;-(
    2. tel. na multilinie - "za 5 min. ktos do pana zadzwoni" - zadzwonili po
    5h i po weryfikacji zalozyla mi rachunek, nie bylo latwo, bo to konto bank
    oferuje dopiero od poniedzialku i kobita nie wiedziala czy umowa kurierem,
    w placowce czy moze listownie, stanelo na tym, ze kurier sie u mnie pojawi
    w ciagu 4 dni roboczych, no zobaczymy ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-05 12:34:50
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > a z ciekawostek:
    > 1. tel. na multilinie - "eeee prosze chwile zaczekac" - po 15 min.
    > wiszenia na sluchawce odpuscilem sobie ;-(

    To samo :) Tylko pani wprost przyznala, ze ona nie wie, a ktos kto wie bedzie
    "pozniej" (jakis specjalista od czegos tam).

    Ja na kuriera nie chce czekac, bo jutro jade sie weekendowac, a pozniej z uwagi
    na zmiane pracy bede mial co innego na glowie.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-06-05 12:37:15
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 14:27:54 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > w placowce czy moze listownie, stanelo na tym, ze kurier sie u mnie pojawi
    > w ciagu 4 dni roboczych, no zobaczymy ;-))

    Jak tak czasami czytam to poziom partyline Multi nie odbiega zbytnio od
    mBankowego ratują ich tylko te oddziały - czy coś jeszcze?

  • 8. Data: 2007-06-05 12:44:17
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
    > Jak tak czasami czytam to poziom partyline Multi nie odbiega zbytnio
    > od mBankowego ratują ich tylko te oddziały - czy coś jeszcze?

    Te oddzialy to duzy plus, bo przynajmniej da sie cos zalatwic. I mam wrazenie ze
    jednak jest troche lepiej niz w macBanku (jakos tak szybciej reklamacje
    rozpatruja).

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-06-05 12:47:22
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Multi ratują TYLKO placówki, które czasem warto odwiedzić. Multilinia i
    mLinia prezentują taki sam niski poziom...

    Niepojęte dla mnie jest, że w ofercie banku pojawia się nowa usługa, a
    pracownicy na Multilinii NIC o niej nie wiedzą, nie znają procedur, nie
    potrafią odp. na najprostsze pytania...

    Czy tak trudno zrobić 30 min. szkolenie ? Przecież ten MultiMAX to nie jest
    nic super zaawansowanego.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    wolę, żeby to mnie kurier szukał i się umawiał, szukanie miejsca
    postojowego pod najbliższym oddziałem mnie przerasta, w czasie pracy nie
    mogę a po już mi się nie chce...

  • 10. Data: 2007-06-05 13:23:14
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 14:47:22 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > potrafią odp. na najprostsze pytania...
    >
    > Czy tak trudno zrobić 30 min. szkolenie ? Przecież ten MultiMAX to nie jest

    Ale to jest prawie w każdym banku jak wejdzie coś nowego i wydaje mi
    się, że wynika to braku przepływu informacji. No chyba, że grupowicze
    są w gorącej wodzie kompani ;)