  • 11. Data: 2009-05-20 17:25:48
    Temat: Re: Multibank - spokój grabarza
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 10:26:10 +0200, "MarekZ" <b...@a...pl> wklepał(-a):

    >Ile może być rachunków z kartami debetowymi w Multibanku prowadzonych w
    >taryfie Active? Mam wrażenie, że naprawdę niezbyt dużo. Ten ruch z kartami
    >debetowymi wygeneruje jakieś znikome dodatkowe przychody, no chyba że to
    >ruch mający na celu nakłonienie do płatności bezgotówkowych debetowymi
    >zamiast kredytowymi, na co przeciętnie inteligentny człowiek się też raczej
    >nie nabierze.
    >
    >Dziwne to posunięcie Multi, i to jeszcze jakoś tak półgębkiem wprowadzane,
    >prawie potajemnie.

    Zdaje się, że bank ma obowiązek informować klientów o zmianie TOiP?
    Bo jakoś nigdzie żadnej informacji nie ma.

    Tu podobna sprawa z UOKiK:
    http://www.uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2t
    zZ19weXRhbmlhLnYwLzI3NC81LzEvZGVjeXpqYV9ucl9kZGtfMTY
    yMDAzX3pfMDUuMDguMjAwMy5wZGY
    Google: informacja o zmianach taryfy bank

    Jeszcze jeden kwiatek:
    "Informujemy, że od dnia 20 maja 2009r. do odwołania zamówienie nowej listy
    haseł jednorazowych możliwe będzie jedynie za pośrednictwem multilinii lub
    najbliższej placówki MultiBanku. Nie będzie możlwości zamówienia haseł w kanale
    internetowym."

    Dobrze, że wczoraj zamówiłem. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 12. Data: 2009-05-20 17:45:30
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 20 May 2009 19:06:32 +0200, MarekZ wrote:

> [...]
    > kanale internetowym."
    >
    > Czyli co, oszczędzamy też na opłatach pocztowych? Multilinki będąe pakować 4

    Bardziej serio uważam, że w ten sposób chcą zredukować liczbę klientów,
    którzy postanowią sobie zrobić zapas list, licząc, że konieczność
    zadzwonienia zniechęci część osób.

    Pewnie to reakcja na masowe zamawianie list przez www w mBanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2009-05-20 18:02:21
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > Od 5 maja zmieniły się opłaty za konto. Opłata za debetówkę jest ZTCP
    > od 15 czy 19 maja.

    Źle pamiętasz. Opłata za debetówkę w taryfie Active jest od 5 maja.
    Jest już w taryfie "taryfa_prowizji_i_oplat_1488556.pdf" która
    obowiązywała od 5 maja.

  • 14. Data: 2009-05-20 18:08:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Źle pamiętasz. Opłata za debetówkę w taryfie Active jest od 5 maja.
    > Jest już w taryfie "taryfa_prowizji_i_oplat_1488556.pdf" która
    > obowiązywała od 5 maja.

    O tyle nie jest to do końca jasne, że 10 maja rozlicza mi się jeden z
    rachunków w taryfie Active i taka opłata nie została pobrana. Może to jakiś
    numer w stylu Aliora?

    Eh, trzeba będzie przejść na taryfę Aquarius, bo rzygać mi się chce na
    płacenie za kartę debetową, a sama karta dodatkowa (bezpłatna) bez głównej
    chyba nie może istnieć. Z karty zrezygnować po przemyśleniu sprawy nie dam
    rady.

  • 15. Data: 2009-05-20 18:14:10
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > O tyle nie jest to do końca jasne, że 10 maja rozlicza mi się jeden z
    > rachunków w taryfie Active i taka opłata nie została pobrana. Może to
    > jakiś numer w stylu Aliora?

    Nie wiem nic o Aliorze, ale taryfą z 5 maja służe na priv.

    > Eh, trzeba będzie przejść na taryfę Aquarius, bo rzygać mi się chce na
    > płacenie za kartę debetową, a sama karta dodatkowa (bezpłatna) bez
    > głównej chyba nie może istnieć.

    Może istnieć. Przyszła do mojego pełnomocnika parę dni temu :-)

  • 16. Data: 2009-05-20 18:44:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Może istnieć. Przyszła do mojego pełnomocnika parę dni temu :-)

    Dzięki! Zatem zrobię to dziś. Najpierw zamówię dodatkową i myślisz, że mogę
    od razu zastrzec starą, czy raczej czekać do aktywacji dodatkowej?

  • 17. Data: 2009-05-20 21:27:49
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Dzięki! Zatem zrobię to dziś. Najpierw zamówię dodatkową i myślisz,
    > że mogę od razu zastrzec starą, czy raczej czekać do aktywacji
    > dodatkowej?

    Ja zastrzegłem własną kartę w kwietniu. Dodatkową zamówiłem w maju.
    IMHO nie jest tak, że musi istnieć karta podstawowa, żeby mogła być
    dodatkowa.

  • 18. Data: 2009-05-20 22:02:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Ja zastrzegłem własną kartę w kwietniu. Dodatkową zamówiłem w maju.
    > IMHO nie jest tak, że musi istnieć karta podstawowa, żeby mogła być
    > dodatkowa.

    OK, zamówiłem dodatkową. Z zastrzeżeniem podstawowej wstrzymam się raczej do
    chwili otrzymania tej dodatkowej i jej aktywacji.