  • 1. Data: 2011-09-07 09:08:01
    Temat: [Multibank] - zmiany w multitransferrze
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=555
    43

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Informujemy, że z dniem 9 września ulega zmianie Taryfa Opłat i Prowizji
    MultiBanku w zakresie usługi MultiTransfer. Zmiana polega na
    wprowadzeniu prowizji procentowej od każdego przelewu przychodzącego
    MultiTransfer oraz zmianie sposobu pobierania prowizji.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Nowej TOiP nie podali. Ale coś czuję przez skorę, że to koniec
    karcianego oscylatora.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 2. Data: 2011-09-07 09:30:11
    Temat: Re: [Multibank] - zmiany w multitransferrze
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.09.2011 11:08, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > wprowadzeniu prowizji procentowej od każdego przelewu przychodzącego
    > MultiTransfer oraz zmianie sposobu pobierania prowizji.

    "Od kazdego przelewu przychodzacego"... Hmm.
    Czyli np. jak ktos placil w sklepie internetowym multitransferem, to
    teraz sprzedawca bedzie musial zaplacic prowizje, albo przerzuci ja na
    klienta. Strzal w stope IMHO - kto bedzie placil transferem z multi,
    skoro mozna zaplacic z innych bankow za darmo, albo po prostu KK.
    Ale nic nie wiadomo poki nie podadza szczegolow.

  • 3. Data: 2011-09-07 09:51:02
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zaplacic z innych bankow za darmo, albo po prostu KK.
    > Ale nic nie wiadomo poki nie podadza szczegolow.

    i tak byla oplata od multitransferu za przyjecie wplaty.
    tylko, ze to byla zdaje sie oplata stala od kazdego przelewwu.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2011-09-07 10:51:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-07, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nowej TOiP nie podali. Ale coś czuję przez skorę, że to koniec
    > karcianego oscylatora.

    AFAIK BlueCash kiedyś był procentowy, więc może mają swoje warunki
    wynegocjowane? W końcu nawet mają swoją usługę zintegrowaną
    z Multi. W sumie sporo zależy jak wysokie będą te procenty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2011-09-09 05:41:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-07, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nowej TOiP nie podali. Ale coś czuję przez skorę, że to koniec

    Jest 2%, min 0,01 zł. Ale sądzę, że jest to prowizja dotycząca tylko
    usługi zintegrowanej z kontem (uruchamianej linkiem). BC raczej ma
    osobną, negocjowaną umowę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl