  • 1. Data: 2007-06-18 15:47:23
    Temat: Multifund - realna konkurencja dla SFI mBanku
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    "Chcemy, aby na platformie znalazło się jak najwięcej funduszy, docelowo
    wszystkie obecne w Polsce. Na razie podpisujemy umowy z pięcioma TFI, a
    z kolejnymi uzgadniamy warunki współpracy" - mówi Marcin Uczkiewicz,
    prezes Netfleld, właściciela platformy Multifund.pl
    "Poza tym mamy rozbudowane narzędzia analityczne, które pomagają
    klientpm podejmować decyzje inwestycyjne" - zapewnia Marcin Uczkiewicz.
    W praktyce będzie to wyglądało tak za pośrednictwem witryny klient
    dokonuje transakcji, a potem przelewa pieniądze z dowolnego banku na
    rachunek TFI." - czytamy w "Pulsie Biznesu".

    http://media.prnews.pl/index.php/multifund_pl_rywale
    m_dla_mbanku,display,28831

    W końcu na horyzoncie pojawiła się realna konkurencja dla SFI mBanku.
    Przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, ale być może już niedługo jeżeli
    komuś strasznie zawadza mBank/Multi a trzymają go fundusze to będzie
    mógł się przenieść.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-06-18 15:57:02
    Temat: Re: Multifund - realna konkurencja dla SFI mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    [...]

> [...]
    > Przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, ale być może już niedługo jeżeli
    > komuś strasznie zawadza mBank/Multi a trzymają go fundusze to będzie

    Ciekawe czy będzie mozna przenieść rejestr.

    KJ

  • 3. Data: 2007-06-18 16:32:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ciekawe czy będzie mozna przenieść rejestr.
    >
    > KJ

    miedzy mBankiem a Multi sie nie dalo...

    poza tym ciekawe czy fundusze bedzie mozna nabywac bez prowizji

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-18 18:01:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
    [...]

    > poza tym ciekawe czy fundusze bedzie mozna nabywac bez prowizji

    O ile dobrze przeczytalem to tak.

    KJ

  • 5. Data: 2007-06-18 18:18:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > poza tym ciekawe czy fundusze bedzie mozna nabywac bez prowizji

    "Klienci Multifund.pl będą kupowali jednostki bez prowizji. Netfleld
    będzie wynagradzane przez TFI, które podzielą się opłatą za zarządzanie.
    Będzie to więc projekt zbliżony do Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych
    - sztandarowej oferty mBanku."

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-06-18 18:43:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > będzie wynagradzane przez TFI, które podzielą się opłatą za zarządzanie.
    > Będzie to więc projekt zbliżony do Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych

    oki, beda bez prowizji, tylko ciekawe, ktore TFI podpisza z nimi umowe,
    wiem, ze np. Arka nigdy nie byla zainteresowana sprzedawaniem j.u. bez
    prowizji, bo i po co? i tak dobrze sie sprzedawaly...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-06-18 18:53:37
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > oki, beda bez prowizji, tylko ciekawe, ktore TFI podpisza z nimi umowe,

    Pewnie duza czesc tych, ktore sa w mBanku/Multi.

    > wiem, ze np. Arka nigdy nie byla zainteresowana sprzedawaniem j.u. bez
    > prowizji, bo i po co? i tak dobrze sie sprzedawaly...

    Przeciez Arka sprzedaje fundusze bez prowizji, jezeli podpiszesz
    umowe na dluzszy czas, np. w ramach IKE. Podobnie
    jest chyba w planie systematycznego oszczedzania.
    Wiec kupic bez prowizji sie da;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2007-06-18 19:50:25
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > oki, beda bez prowizji, tylko ciekawe, ktore TFI podpisza z nimi umowe,
    > wiem, ze np. Arka nigdy nie byla zainteresowana sprzedawaniem j.u. bez
    > prowizji, bo i po co? i tak dobrze sie sprzedawaly...

    IMO rynek się coraz bardziej nasyca i coraz trudniej o nowych
    udziałowców. Być może część aktywnych uczestników np Arki w ramach
    dywersyfikacji wybiera właśnie mBank/Multi, w przyszłości być może
    multifund, a jak zobaczy, że można taniej to czemu w ogóle się nie
    przenieść (z tego co ostatnio gdzieś wyczytałem to Arka w sumie niczym
    specjalnym nie zachwyca). Arka wchodząc np w BRE łapie od razu całkiem
    pokaźną grupę potencjalnych inwestorów a o to przecież chodzi o napływ
    pieniędzy do funduszu. Skoro już się nie da jak kiedyś trzeba z
    wstępnych zysków zrezygnować by w ogóle nie wypaść poza nawias ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-06-18 20:05:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > umowe na dluzszy czas, np. w ramach IKE. Podobnie
    > jest chyba w planie systematycznego oszczedzania.

    w ramach IKE, widzisz roznice w ramach IKE i na wolnym rynku, bo ja
    ogromna...nie mialem na mysli tez PSO, bo tam zazwyczaj TFI obnizaja
    oplaty za nabycie

    Arki nie mozna kupic bez prowizji bez podpisywania ww. umow, ale wiele
    osob nie jest nimi zainteresowana

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-06-19 15:32:48
    Od: "M.Tosza" <m...@w...pl>

    RobertS napisał(a):
    > miedzy mBankiem a Multi sie nie dalo...
    > poza tym ciekawe czy fundusze bedzie mozna nabywac bez prowizji

    Witam,

    Jak na dzisiaj to się na 100% nie da (mBank->Mulit) i nie planują nawet
    takiej możliwości niestety. A szkoda.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał Tosza