  • 21. Data: 2011-04-19 19:43:39
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal pisze:

    > A mnie ciekawią 2 rzeczy:
    > 1. Jak opisany problem i wątek (droższe bilety online) mają się do tego:
    > http://multikino.pl/pl/polecamy/bilety-online-tansze
    -niz-w-kasach/

    Zapewne ma się tak, że Multikino istotnie dostało mniej kasy za te
    bilety, a "nadwyżka" wsiąkła gdzieś po drodze - tj. w tym wypadku w
    MoneyBookers (marża na PLN->USD) oraz w Citi (USD->PLN).

    > 2. Jak połączyć w jedną transakcję KK Citibank, przelewy24.pl oraz...
    > Moneybookers??? Czy oni obsługują Multikino?

    Pojęcia nie mam, bo nigdy nie kupowałem w Mulitikinie online. Zakładam
    milcząco, że jednak jakiś związek jest, skoro wątkotwórca opisał
    wyraźnie, że MB brało udział w transakcji. Nie ma to w zasadzie
    większego znaczenia, bo MB jest tylko pośrednikiem, którego nie wiąże z
    wątkotwórcą żaden związek. Dla niego stronami istotnymi transakcji jest
    Multikino i Citibank. No, chyba że ma on konto na MB, bo...

    > 3. Dlaczego pytasz autora o to, czy ma tam konto, skoro płacił KK?

    ...w takim wypadku istniałby jednak związek wątkotwórcy z MB. I jakieś
    wydane dyspozycje, akceptacje regulaminów, parametry konta etc. mogłyby
    teoretycznie mieć znaczenie i wpływ na transakcję.

    > Poważnie pytam, bo jestem ciekaw tematu.

    Analogicznie wygląda sprawa przy płatnościach przez PayPal. Przecież
    można zapłacić kartą kredytową przez PP i świadomie wybrać tam inną
    walutę obciążenia. :-)

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2011-04-19 19:45:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 20:51, neoniusz pisze:

    > No wlasnie. Szczegolnie, ze kiedys juz byl motyw z odbieraniem
    > rezerwacji przez internet, ale mozna je bylo odbierac 15 min przed
    > seansem, czyli obowiazkowo ogladanie cudownych reklam.
    > A tak kupuje sobie bilet przez internet, przychodze 20 min po planowanym
    > rozpoczeciu filmu, nie stoje w zadnej kolejce, pokazuje zdjecie na
    > telefonie i wchodze sobie bez stresu.

    To kasy po reklamach w salach kinowych już zamykają? Dziwne to jakieś.
    Odbiór biletów jest bez kolejki (gdyby taka kolejka do kasy była).

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-04-19 19:47:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 21:35, Piotr Gralak pisze:

    > moze placil karta prepaid MC moneyboookers, ktora ma wydana w EUR?

    "Zapłaciłem online KK
    Mastercard z CITIBANKU"

  • 24. Data: 2011-04-19 19:48:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 21:41, animka pisze:

    > Taki sam jak rezerwacja. Potem idziesz i bez kolejki odbierasz.

    Nie rozmawiamy o "rezerwacjach" tylko o KUPOWANIU biletu przez internet.

    > A tak w ogóle to w kinach nie ma teraz kolejek do kasy.

    Moze w poniedzialek rano... Wybierz sie do kina w piatek, albo w sobote
    wieczorem.

  • 25. Data: 2011-04-19 20:20:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    /pl/qrcode.png

    > A zeby byc dokladnym, to multikino uzywa data matrix, czyli jeszcze
    > prosciej:
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    e/e8/Datamatrix.svg/96px-Datamatrix.svg.png

    hm... 96x96... - zaraz wyjme z szafy 10-letnia nokie 6610
    i pojde na testy do multikina :)

  • 26. Data: 2011-04-19 20:57:22
    Od: nn <n...@n...com>

    moze to podobny problem, jak maja klienci inteligo z platnosciami
    mastercardem - niektore platnosci ponoc przez jakis blad samego
    mastercarda rozliczane sa nie w zl a wlasnie w zagranicznych walutach
    (mimo ze wykonywane w polsce i co ciekawe dotyczy to tylko nielicznych
    transakcji) - wiecej na
    http://inteligo.pl/aktualnosci/problem-z-wybranymi-t
    ransakcjami-kartami-mastercard/

  • 27. Data: 2011-04-19 20:59:20
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 19:51, neoniusz wrote:

    > No wlasnie. Szczegolnie, ze kiedys juz byl motyw z odbieraniem
    > rezerwacji przez internet, ale mozna je bylo odbierac 15 min przed
    > seansem, czyli obowiazkowo ogladanie cudownych reklam.
    [...]
    ... Mam Cię! To Ty łazisz w kinie po rozpczoczęciu seansu!
    ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 28. Data: 2011-04-20 05:50:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 19:47:50 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Hm, ja kupowalem kilka dni temu i za "dostawe" bylo 50gr. Pozniej

    wskazówka: 4 bilety rodzinne. W necie kosztują tyle samo, co w kasie,
    a 4 * 0,5 = 2.
    IMHO pomysł, żeby kasować za "dostawę" przez internet jest po prostu
    chybiony.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2011-04-20 06:59:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:26:18 +0200, neoniusz napisał(a):

    > http://www.multikino.pl/pl/kup-bilet/ i kliknij "Formy platnosci" Nie
    > mam pojecia skad sie u autora watku wzial Moneybookers. To jest grubymi
    > nicmi szyte

    A ja o tym wcześniej słyszałem i się nawet zainteresowałem, i nawet
    wczoraj specjalnie przeszedłem tę procedurę. No więc jest tak, że jeśli
    wybierzesz płatność kartą, to idzie via Moneybookers.

    Prawdę mówiąc równocześnie przypomniałem sobie, że założyłem kiedyś tam
    konto -- i je od razu zamknąłem :)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2011-04-20 08:17:30
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 08:59, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > wybierzesz płatność kartą, to idzie via Moneybookers.
    >
    > Prawdę mówiąc równocześnie przypomniałem sobie, że założyłem kiedyś tam

    Karta CITI MASTERCARD.

    Złożyłem reklamację w CITIBANK oraz przelewy24.pl (DialCom24 Sp. z
    o.o.). Na razie czekam na info.

    Dokonując zakupu biletu na stronie Multikina, dostałem kilka maili, w
    tym 3 maile dotyczące transkacji w takiej kolejności:
    - pierwszy mail z Multikina potwierdzający zakup biletów za 55 zł
    - drugi mail z serwisu przelewy24.pl potwierdzający transkację na
    kwotę 55 zł
    - trzeci mail z serwisu moneybookers potwierdzający obciążenie mojej
    karty na kwotę 14.22 EUR

    Generalnie, bilety kosztowały 55 zł i tyle POWINNO zostać pobrane z
    mojej karty.