  • 21. Data: 2002-07-11 12:12:02
    Temat: Re: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > We wszystkich czy tylko w kilku specjalnych (euronetowo-milenijnych)?
    > Bo jakos mam przeczucie promocja a'la inteligo na euronet.
    >
    > 1zl od wszystkich to ja mam w RB.

    We wszystkich euronet/millennium 1 pln, a w bankomatach innych bankow 3,5
    pln

    > Jasne, pewnie aby uslyszec o kolejnym terminie ;-)
    >
    > A ten konice 2002 to mial byc okres wprowadzenia czy podania kolejnego
    > terminu? ;-]

    Do konca roku maja zakonczyc sie prace zwiazane z uruchomieniem tego. Wiec z
    tego co dowiedzialem sie od znajomej z Millennium od poczatku 2003 r. ma to
    ruszyc. Widze, ze nie lubisz strasznie tego banku :)))

  • 22. Data: 2002-07-11 12:20:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 11, 2002 at 02:12:02PM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

    > We wszystkich euronet/millennium 1 pln, a w bankomatach innych bankow 3,5
    > pln

    Tez mi promocja ;-)

    > Do konca roku maja zakonczyc sie prace zwiazane z uruchomieniem tego. Wiec z
    > tego co dowiedzialem sie od znajomej z Millennium od poczatku 2003 r. ma to
    > ruszyc. Widze, ze nie lubisz strasznie tego banku :)))

    Nie, dlaczego? ;-)

    A na powazniej - bank ktory chce puszczac ludzi w internet, a sam nie
    posiada swojej strony www to chyba jest jakis przyklad z Kawki?

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-07-11 12:36:55
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tez mi promocja ;-)

    Ja nie narzekam na ten system i nie przeszkadza mi ta prowizja, moze dlatego
    ze z bankomatu korzystam srednio 2 moze 3 razy w miesiacu. Jakos wole
    platnosci kartami.
    A co powiesz na prowizje od platnosci kartami kredytowymi przy transakcjach
    bezgotowkowych w banku ING? To juz jest duzo gorsze niz te 1 pln z bankomatu
    w Millennium :)

    www.big.com.pl i masz tam wszystko o millennium

  • 24. Data: 2002-07-11 12:58:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 11, 2002 at 02:36:55PM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

    > A co powiesz na prowizje od platnosci kartami kredytowymi przy transakcjach
    > bezgotowkowych w banku ING? To juz jest duzo gorsze niz te 1 pln z bankomatu
    > w Millennium :)

    Jakos mnie nie przekonuje ze inni maja gorzej ;-)

    > www.big.com.pl i masz tam wszystko o millennium

    To jest to 'wszystko'? ;-) To juz citi wiecej o swoim pisze, o pbk nie
    mowiac ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-07-11 14:02:11
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

    > 3 miesiące czekania. Dziękuję, postoję. :>
    Coś wyjątkowo Cię nie lubili, bo wszystkie moje reklamacje to
    maksymalnie okres 2 tygodni ;-))) Przy czym w przypadku reklamacji
    "zaksięgowania kasy przez bankomat, ale jej nie wypłacenia" podpisywałem
    druczek, "że jeśli reklamacja będzie nieuzasadniona to potrącą mi kasę
    z ROR" i w ciągu jednego dnia miałem kasę z powrotem na rachunku
    - w BGŻ wcześniej z tym samym użerałem się przez 3 miesiące ;-((((

    Pzdr
    marcin

  • 26. Data: 2002-07-11 15:01:26
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Leonard Szczepanski wrote:

    > A co powiesz na prowizje od platnosci kartami kredytowymi przy transakcjach
    > bezgotowkowych w banku ING? To juz jest duzo gorsze niz te 1 pln z bankomatu
    > w Millennium :)

    To ING wydaje w tej chwili jakieś karty kredytowe? Bo mieli chyba jedną
    (VE NN), ale zrezygnowali z jej wydawania. Poza tym IMHO bezgotówkowe to
    ona miała bezprowizyjne.

    pzdr

    Tomek

  • 27. Data: 2002-07-11 16:10:24
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > Jakos mnie nie przekonuje ze inni maja gorzej ;-)

    Widzisz ale pszynajmniej w Euronecie masz tez 1 pln. A co powiesz, ze inni
    placa prowizje duzo wyzsza w tych bankomatach euronetu. Fakt powiesz, ze
    przynajmniej w bankomatach swojego banku nic nie placa, ale marne to
    pocieszenie jesli swoj bank maja dosyc daleko a w poblizu Euronet czy
    bankomat innego banku.
    A pozatym masz jedno udogodnienie w Milennium, a mianowicie mozliwosc
    robienia przelewow zdefiniowanych.
    Ale tak konczac ta dyskusje nt. tego Banku uwazam, ze w kazdym banku sa
    plusy i munusy. Fakt jednemu to odpowiada drugiemu nie odpowiada. Ja tam
    olewam ta prowzje, bo nie place za obsluge rachunku wiec korzystajac 2-3
    razy mies. z bankomatu wychodze na zero mozna powiedziec :)

    > To jest to 'wszystko'? ;-) To juz citi wiecej o swoim pisze, o pbk nie
    > mowiac ;-)

    Powiem szczerze, ze nie patrzylem na informacje o Citi czy PBK wiec nie mam
    porownania. Jak zerkne to odpisze.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2002-07-11 16:17:10
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > To ING wydaje w tej chwili jakieś karty kredytowe? Bo mieli chyba jedną
    > (VE NN), ale zrezygnowali z jej wydawania. Poza tym IMHO bezgotówkowe to
    > ona miała bezprowizyjne.

    Moj znajomy ma konto w ING. Jest niezadowolony bo musi placic prowizje za
    transakcje bezgotowkowe. Ma na bank MasterCarda i jakas karte Visa (bodajze
    VISA Classic charge) i placi jakis procent od tych transakcji.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-07-11 17:27:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 11, 2002 at 06:10:24PM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

> [...]
    > przynajmniej w bankomatach swojego banku nic nie placa, ale marne to
    > pocieszenie jesli swoj bank maja dosyc daleko a w poblizu Euronet czy

    Zakladajac konto bralem pod uwage rozne rzeczy, m.in. koszty wyplat z
    obcych bankomatow. Wybralem RB m.in. dlatego ze jesli juz musze wyjac
    gotowke, to nie chce mi sie szukac bankomat.

    > A pozatym masz jedno udogodnienie w Milennium, a mianowicie mozliwosc
    > robienia przelewow zdefiniowanych.

    To jest jedno udogodnienie w milennium czy jedno w porownaniu z innymi
    bankami?

> [...]
    > olewam ta prowzje, bo nie place za obsluge rachunku wiec korzystajac 2-3
    > razy mies. z bankomatu wychodze na zero mozna powiedziec :)

    Nie na zero, ale ew. placicsz tyle co ja. ;-)

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-07-11 17:52:00
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > To jest jedno udogodnienie w milennium czy jedno w porownaniu z innymi
    > bankami?

    Porownujac z innymi bankami.