  • 1. Data: 2009-05-15 14:12:36
    Temat: NOL3 ekstrakcja danych
    Od: z...@g...com

    Witam

    Gdzie mozna znalezsc jakies informacji o ekstrakcji danych z NOL3.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-05-15 16:31:00
    Temat: Re: NOL3 ekstrakcja danych
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Gdzie mozna znalezsc jakies informacji o ekstrakcji danych z NOL3.

    http://bossa.pl/oferta/internet/pomoc/nol3/

    Tomek

  • 3. Data: 2009-05-15 16:33:13
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Gdzie mozna znalezsc jakies informacji o ekstrakcji danych z NOL3.

    Ale jakie informacje? I czy na pewno "ekstrakcji"?
    Bo jesli chodzi o import np do excela to ctr+shift+c - ctr+v i tyle.

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2009-05-15 18:56:48
    Od: z...@g...com

    Chodzi o przekazanie informacji takich jak koszyki i aktualne
    transakcje do innej aplikacji, dde raczej nie wchodzi w gre.
    Potrzebuje tych danych najlepiej jako plaskiego pliku lub jakiejs
    innejj formy ktora po obrobce bede mogl przekazac dalej.
    Obecnie korzystam z migawek w czasie rzeczywistym ale brak mi
    koszykow. A i chodzi mi o wszystkie spolki a nie tylko kilka(dde zdaje
    sie ma ograniczenie co do liczby spolek)

  • 5. Data: 2009-05-15 18:58:53
    Od: z...@g...com

    Wiem ze nol laczy sie na https://nol.bossa.plm czy ktos zna
    specyfikacje protokolu.

  • 6. Data: 2009-05-22 11:03:08
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > koszykow. A i chodzi mi o wszystkie spolki a nie tylko kilka(dde zdaje
    > sie ma ograniczenie co do liczby spolek)

    Witam,

    W programie Notowania 3 (statica.pl) jest mozliwosc generowania plikow
    tekstowych z transakcjami dla kazdej spolki osobno (wszystkie transakcje, a nie
    sekundowe migawki, dodatkowo - synchronizuja sie automatycznie pod poczatku
    sesji).

    pzdr
    elwu